Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

zgomot la roti

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zgomot la roti

    Va salut din nou! Incep prin a-mi cere scuze daca s-a mai discutat aceasta problema, dar eu unul nu am vazut pe forum. Am masina de un an si jumatate, 26000 de km, diesel de 2l. Inca de cand am cumparat-o am observat ca suspensia e un pic cam zgomotoasa. Dar ulterior am inteles ca asa-i masina, deci m-am lamurit. Insa un lucru nu mi se pare normal si anume: cand merg pe un drum mai prost(pavat de exemplu) se aud zgomote ciudate, de uzura sa le zic asa. Si ca sa nu mai chinui masina pe tot felul de drumuri, am incercat sa iau cam cu 30 km/h denivelarile dinaintea trecerilor de pietoni. In stanga si nu chiar la roata, ci undeva mai sus, se aude un zgomot metalic, unic, mediu ca intensitate. Iar in dreapta, la nivelul rotii, se aude un zgomot nemetalic, destul de puternic si care se repeta de cateva ori dupa contactul cu denivelarea. Tinand cont de starea strazilor de prin orase, in ultimul timp aceste zgomote au inceput sa se indeseasca(nu ma refer la gropi, ci la carpelile bine cunoscute). Va rog sa imi spuneti daca si la dumneavoastra se aude asa. Eu nu cunosc niciun posesor de avensis si sa opresc lumea pe strada ar fi prea de tot. La service am fost si m-au dus cu zaharelul de fiecare data. Tot felul de motive si nimic concret. Banuiesc ca daca nu as avea garantie, imediat s-ar gasi si rezolva problema. Va multumesc!
    Last edited by ZoroCastru; 06-28-2010, 17:37 PM.

  • #2
    Toyota este facuta pentru drumuri fara gauri sau drumuri pavate.Am patit si eu la fel la Corolla,dar norocul meu a fost ca la noi este Toyota Focsani ,nu le fac reclama, dar isi fac treaba.Este vorba despre suportii etrier,la mine au fost schimbati pe garantie.Daca lovesti cu pumnul in roata o sa auzi acelasi zgomot.Eu merg fff usor pe drumuri cu gauri,pavaj sau piatra cubica si tot s-a creat acel joc.Asta este Toyota,mai sensibila .

    Comment


    • #3
      Suportii etrier sunt de fapt doua suruburi care au o bucsa dintr-un cauciuc moale ce are rolul de a atenua aceste vibratii ce se aud ca zgomot . Culmea este ca buscele sunt dintr-un cauciuc moale care cedeaza destul de usor la vibratiile produse de denivelarile drumurilor noastre preistorice . Si mie mi-au fost schimbate pe garantie fara sa stiu sa cer asta , la Focsani , si am stat langa mecanic in acest timp . Pe factura costul acestor 4 suruburi cu bucse si cu vaselina antistatica la praf a fost de aprox 330 lei . Al dracului de mult ... vad ca esti din Iasi , ca sfat ar fi o * plimbare * anuntata la Focsani si problema ar fi rezolvata . Te rog sa iei in considerare faptul ca eu sunt din OLT si ii recomand pe cei din Focsani dar oamenii acestia chiar merita recomadarea . Fa ca mine si daca gresesc imi asum criticile ...

      Comment


      • #4
        Problema este, ca la acele suruburi, doar unul are inelul ala de cauciuc,cel de sus parca,cel de jos este fara.Daca se pun doua suruburi cu,inel de cauciuc, dispare troncanitul .

        Comment


        • #5
          Inteleg ce imi spuneti legat de etrieri si nu cred ca este de acolo. Ultima data cand am fost la reprezentanta, tehnicianul a dat cu pumnul in cauciuc si am auzit acel zgomot, care mai degraba e un zdranganit. Si mi-au pus un kit insonorizant si s-a rezolvat. Dar problema de care va spun tot persista si daca ce aud eu e un zgomot produs de bucsele etrierilor, ori sunt foarte mari, ori foarte "importante". Va multumesc pentru informatii si mai astept pareri!

          Comment


          • #6
            Pai daca a dat cu pumnul si s-a auzit acel zdranganit,ori este de la etrier ori este placuta libera si zdrangane,nu are de unde sa fie.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ZoroCastru View Post
              Va salut din nou! Incep prin a-mi cere scuze daca s-a mai discutat aceasta problema, dar eu unul nu am vazut pe forum. Am masina de un an si jumatate, 26000 de km, diesel de 2l. Inca de cand am cumparat-o am observat ca suspensia e un pic cam zgomotoasa. Dar ulterior am inteles ca asa-i masina, deci m-am lamurit. Insa un lucru nu mi se pare normal si anume: cand merg pe un drum mai prost(pavat de exemplu) se aud zgomote ciudate, de uzura sa le zic asa. Si ca sa nu mai chinui masina pe tot felul de drumuri, am incercat sa iau cam cu 30 km/h denivelarile dinaintea trecerilor de pietoni. In stanga si nu chiar la roata, ci undeva mai sus, se aude un zgomot metalic, unic, mediu ca intensitate. Iar in dreapta, la nivelul rotii, se aude un zgomot nemetalic, destul de puternic si care se repeta de cateva ori dupa contactul cu denivelarea. Tinand cont de starea strazilor de prin orase, in ultimul timp aceste zgomote au inceput sa se indeseasca(nu ma refer la gropi, ci la carpelile bine cunoscute). Va rog sa imi spuneti daca si la dumneavoastra se aude asa. Eu nu cunosc niciun posesor de avensis si sa opresc lumea pe strada ar fi prea de tot. La service am fost si m-au dus cu zaharelul de fiecare data. Tot felul de motive si nimic concret. Banuiesc ca daca nu as avea garantie, imediat s-ar gasi si rezolva problema. Va multumesc!
              Sa nu fie cumva bucsa din capu' telescopului ?!

              Comment


              • #8
                am avut si eu aceeasi problema...nu stiam ce tot se aude, parca imi atarna un lant de roata si il taraiam dupa mine.am fost la service in iasi si mi'a explicat mecanicul ca acele bucse de cauciuc care imi lipseau nu au mi'au cazut pe drum sau ceva de genu, asa a venit masina si asa vin toate cred, deoarece aceste masini nu sunt facute, cum spunea cineva mai sus, PT DRUMURILE DIN ROMANIA..problema s'a rezolvat pe garantie. iar zgomotele la roti se mai produc si din cauza cauciucurilor tari..un avensis nou vine cu DUNLOP, care sunt niste cauciucuri foarte tari.ia baga tu masina in noroi pana se prinde ceva de roti si apoi iesi pe strada si ia cateva gauri care de obicei produc zgomot sa vezi ca atat timp cat ai noroi pe cauciucuri nu se aude nimic
                Toyota Avensis 2.0 D-4D

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alex_1990 View Post
                  am avut si eu aceeasi problema...nu stiam ce tot se aude, parca imi atarna un lant de roata si il taraiam dupa mine.am fost la service in iasi si mi'a explicat mecanicul ca acele bucse de cauciuc care imi lipseau nu au mi'au cazut pe drum sau ceva de genu, asa a venit masina si asa vin toate cred, deoarece aceste masini nu sunt facute, cum spunea cineva mai sus, PT DRUMURILE DIN ROMANIA..problema s'a rezolvat pe garantie. iar zgomotele la roti se mai produc si din cauza cauciucurilor tari..un avensis nou vine cu DUNLOP, care sunt niste cauciucuri foarte tari.ia baga tu masina in noroi pana se prinde ceva de roti si apoi iesi pe strada si ia cateva gauri care de obicei produc zgomot sa vezi ca atat timp cat ai noroi pe cauciucuri nu se aude nimic
                  Daca tot a venit vorba de cauciucuri va anunt ca presiunea in cele ale masinii mele a fost de 3,5 atm ! Este falsa ideea ca Dunlop sunt mai tari ,,, sunt doar mai umflate ! Verificati presiunea imediat dupa cumpararea masinii ... astia umfla rotile la presiune maxima deoarece nu stiu cat timp masina va sta in parcul de asteptare . personal am optat pentru o presiune de 2,6 atm in toate rotile deoarece cartea da niste valori intre 2,4 pentru viteze pana la 160 kmh si 2,8 peste aceasta ... am luat in calcul media ! Aceiasi presiune o am si in cele de iarna .

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc pentru mesaje, dar observ ca nu intelegeti unde bat. Am specificat mai sus ca nu este de la etrieri pentru ca aceasta problema s-a rezolvat. Zgomotele despre care v-am vorbit sunt la nivelul suspensiei(cred ca am folosit corect termenul). Bucsa, capat de bara ceva de genu'. Este prima masina de la Toyota pe care o am si de asta va intreb ce ar putea fi. Poate stiti din experienta, auzite. Si cu atat mai mult sunt revoltat stiind ca am cu ea doar 26000 de km si facand o comparatie cu masinile pe care le-am detinut(cumparate la mana a doua), aceasta masina troncane. Si nu inteleg de ce?! Eu am grija foarte mare de masina, merg incet prin oras chiar daca alora din spate nu le convine, sunt foarte critic cu soferii care nu prea se uita la gropi cu toate ca nu-i problema mea. La reprezentanta toate is bune eu is nebun. Si totusi? Eu sunt din Iasi si va rog sa imi spuneti daca stiti vreun mecanic bun, pentru ca as vrea o a doua parere. Va multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Salut
                      Aceeast problema o am si eu ca si ZOROCASTRU . Masina are 44000 km si am semnat si extinderea de garantie ( a iesit din garantie in 02.2011) Mi-au tot insonorizat si mie acei etrieri dar tot degeaba .La denivelari mari se aude chiar si un scirtiit de tabla la suspensii si culmea e ca daca socul este mai mare (groapa luata la viteze mai mari ) nu se aude nimic ; doar la viteze mici sau cind cursa telescopului este mai ampla.La service au zis ca suspensia este OK si ca nu doresc sa demonteze mai mult si sa nu-mi fac griji !!!! Totusi cind sint cu cineva in masina conduc fffff incet pe denivelari ca sa nu ma fac de ris.
                      Voi mai incerca la service si promit ca va tin la curent

                      Comment


                      • #12
                        Trebuie sa insisti la service sa-ti analizeze foarte atent problema. Eu am cu masina 75.000 tot motor 2.0 D-4d wagon si nu se aude asa ceva, chiar sunt multumit de suspensie.
                        Poate este bine sa trimiti o sesizare la toyota europa cu descrierea problemei, nr. sasiu .....

                        Comment


                        • #13
                          la ave-ul de 2.0 d4d , pana la 130.000 km nu am avut zgomote metalice in fatza niciodata ( sa zic ca) am schimbat amortizoarele de batranetze ( unul moale desiu mai mergea, m-a facut sa le schimb pereche ) si cam atat. singurele zgomote pe fatza le-am avut cand mi s-au desprins plasticele de la scut ( nametzii din bucuresti ), mai ales cel de deasupra rotii care face un zgomot infernal cand este desprins. cam atat
                          177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

                          Comment


                          • #14
                            Am uitat sa mai revin cu informatii. Scuze! Am fost din nou la reprezentanta tot cu acele zgomote si mi-au zis ca s-au dus mansoanele de cauciuc pe care stau arcurile. Si le-au schimbat tot pe garantie. Acum problema s-a mai ameliorat, dar acel zgomot tot se mai aude uneori, numai ca mai infundat. Voi face un mic rezumat: pana acum mi-au insonorizat placutele de cateva ori, mi-au schimbat etrierii si in final ce v-am spus mai sus. Concluzia este urmatoarea: m-am resemnat. Sper sa va fie de folos povestea mea! Numai bine!

                            Comment


                            • #15
                              Salutare tuturor,

                              Zilele trecute a trebuit sa umplu masina ochi, portbagaj plus scaunele din spate.
                              Am ajuns unde era de ajuns am descarcat pentru ca apoi zilele urmatoare la denivelari nu foarte mari sa incept sa aud niste zgomote ciudate dinspre stalpul din spate dreapta. E un sunet ceva de genul ca si cum s-ar lovi de tabla niste fire care ar fi slabite. Sunetul vine de undeva aproape de luneta (in dreapta).

                              Bafta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google