Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

2.2. mai multi cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.2. mai multi cai

    salut, am motor 2.2 150 cp, vreau sa maresc putin puterea la 170 cp. Se poate fara sa am probleme la motor sa nu il fortez si cum?

  • #2
    Salut.Eu am 2,2 D-Cat cu 177 CP si am facut prostia sa fac chip tuning la vreo 200 si un pic de cai.Ce pot sa-ti spun sigur este ca intradevar masina rupea asfaltul dar dupa 3 luni ......ghinion,s-a dus naibii turbina.Suiera fff urat si nici nu mai mergea ca inainte.Aviz amatorilor o turbina la Avensis e vreo 3000 Eur. asa ca ganditi-va bine inainte de a face asa ceva.Nu cred ca tocmai dupa 3 luni dupa tuning e o simpla coincidenta.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cristiavensis View Post
      salut, am motor 2.2 150 cp, vreau sa maresc putin puterea la 170 cp. Se poate fara sa am probleme la motor sa nu il fortez si cum?
      Ia legatura cu baietii de aici,sunt profesionisti http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning...dul-rapid-2294

      Comment


      • #4
        Si pe mine m-ar fii interesat asa ceva dar raspunsul tau este elocvent.mersi

        Comment


        • #5
          Si aia care mi-au facut mie au zis ca sunt profesionisti ca doar n-o sa zica altceva dar ce s-a intimplat dupa 3 luni eu tot nu cred ca e o coincidenta.Inainte de Avensis am avut un BMW 530D si am intrebat un mecanic de la service BMW din Germania ce zice de chip tuning si m-a sfatuit sa nu imi fac daca vreau sa tin masina.Cred ca e destul de convingator....

          Comment


          • #6
            Este evident ca orice "chip tuning" forteaza paramatrii turbine, motorului si al ambreajului.

            Comment


            • #7
              deci, mai bine o las asa ) ca e buna cum e nu vreau sa arunc cu banii dupaia in ea

              Comment


              • #8
                Ai 150 CP si nu esti multumit? Am intrebat si eu ptr dieselul meu de 116 CP, si mecanicul mi-a zis ca grabeste uzura catalizatorului. Acum aflu ca si turbina se strica.

                Comment


                • #9
                  eu stiu daca masina mai scoate 150 cp. e din 2006
                  e bine nu pot sa zic ca nu, dar am intrebat daca merge si nu strica nimica de ce nu, dar daca stric turbina si catalizatorul o las asa.
                  Am o intrabare. e cineva din constanta care are soft pe laptop si cablu de toyota vreau si eu sa ii mai schimb chestii minore

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cristiavensis View Post
                    eu stiu daca masina mai scoate 150 cp. e din 2006
                    e bine nu pot sa zic ca nu, dar am intrebat daca merge si nu strica nimica de ce nu, dar daca stric turbina si catalizatorul o las asa.
                    Am o intrabare. e cineva din constanta care are soft pe laptop si cablu de toyota vreau si eu sa ii mai schimb chestii minore
                    Cristi , turbinele cad si daca nu sunt exploatate cum scrie cartea . Sunt foarte curios cati dintre posesorii de Diesel stiu ca MOTORUL SE LASA LA RALANTI PENTRU RACIREA TURBINEI DUPA O * FORJA * PE AUTOSTRADA SAU DUPA UN DRUM PE TEREN GREU UNDE VITEZA A FOST MICA SI TURATIA MARE .... durata de racire este de minim 2 minute ! Eu o las pe ralanti 3-4 minute si vreau sa spun ca nu am avut necazuri pana acum ... si ii dau frate cand am unde ... Cat priveste asa-zisul tuning , inginerul Toyota pe care il respect foarte mult a avut un singur sfat - VINZI AVENSIS SI CUMPERI MITSUBISHI EVO !!!! Masina pe care o avem a fost gandita pentru altceva , nu pentru * curse * ... era un coleg din Ploiesti - TIBINEL - care spune pe masini.ro ca a busit 3-4 turbine cu cip-tunung-ul ... deci , e naspa !!!

                    Comment


                    • #11
                      scuze, dar nu inteleg ce vrei sa spui prin"ralanti"
                      explica-mi te rog

                      Comment


                      • #12
                        ps. am un prieten cu un golf v, care ii s-a stricat turbina. povestea ca merge normal prin oras si dintr-o data s-a auzit un poc, pe langa asta a ramas si fara ulei

                        masina avea 200 000 km.
                        l-am intrebat daca obisnuia sa mearga tot timpu cu motorul subturat pentru consum. el zicea ca in ultimele lunii a mers cu el doar normal 2000 de turatii si peste...cu cateva lunii bune in urma mergea pt consum la 1000 si putin de turatii... sa fie asta motivul?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cristiavensis View Post
                          scuze, dar nu inteleg ce vrei sa spui prin"ralanti"
                          explica-mi te rog
                          Masina pe loc , motorul pornit si tu fumezi o tigara afara din ea ! Cred ca asta e ralantiul ...

                          Comment


                          • #14
                            aha, banuiam eu ceva...mersi pt idee nu stiam ca daca o las la relantiv ajuta la turbina

                            Comment


                            • #15
                              e NECESAR pt racirea turbinei, racire ce se face NUMAI cu motorul pornit la relanti. Apoi , prea mult relanti iar nu e bun, un maxim de 2/3 minute e deajuns pt racirea ei... In momentul in care mergi pe autostrada de cel putin 30 min cu 130 si te opresti la un peco ,etc, lasa motorul la relanti 2 minute macar si apoi poti sa il opresti.
                              Cel mai bine e sa aruncati o privire si in manualul masinii ca sunt lucruri interesante si UTILE.
                              Last edited by br83lau; 04-24-2012, 13:18 PM.
                              Toyota Auris.D4D-2.0.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google