Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema: TRC off, martori activati - VSC si CHECK ENGINE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema: TRC off, martori activati - VSC si CHECK ENGINE

    Salve!

    ieri am observat ca mi s-au aprins la bors urmatorii indicatori: TRC off, VSC si CHECK ENGINE.

    Am cautat pe net cca 30 min si am gasit diverse cauze ce au generat aceste avertizari. In Romania nu am gasit aceasta combinatie de 3 indicatori.

    Ati avut problem asta? Sau ati auzit de ea?

    bafta!
    Toyota Avensis 2.0 D4D, 2007 (facelift)

  • #2
    Am o vaga presimtire ca este motorizare diesel...Si ca mergi nitel cam subturat.
    Daca am presimtit bine, este foarte probabil sa fie vorba de valva EGR care nu mai functioneaza optim. Este o valva care permite recirculare gazelor de esapament. Daca se merge subturat, sau este umezeala, se depun reziduuri pe valva si nu mai funcioneaza corect - nu se inchide-deschide cum trebuie. Este suficient ca senzorul sa perceapa ca valva nu isi face toto traseul, ca si trimite mesajul.
    Inainte sa mergi la service, tureaza putin motorul - sunt sanse sa evacuezi reziduurile.
    Dac tot nu dispare mesajul, nici dupa o pauza de o zi de la "forja", e bine sa mergi la service, probabil trebuie curatata galeria.
    Incearca sa nu cobori turatia cand mergi (in special prin oras, ca asta termina valva...) sub 1800. Problema e ca, prin mersul subturat, pot aparea probleme la turbina, si atunci lucrurile se complica. Ca fapt divers, la noile Avensis vlava "se scutura" singura la oprirea motorului...
    Sper sa te aute.
    RAV4 2.2 D-4D
    Yaris 1.3 VVT-i

    Comment


    • #3
      Au disparut! Probabil de la motorina made by Lukoil!

      bafta!

      Originally posted by nest View Post
      Am o vaga presimtire ca este motorizare diesel...Si ca mergi nitel cam subturat.
      Daca am presimtit bine, este foarte probabil sa fie vorba de valva EGR care nu mai functioneaza optim. Este o valva care permite recirculare gazelor de esapament. Daca se merge subturat, sau este umezeala, se depun reziduuri pe valva si nu mai funcioneaza corect - nu se inchide-deschide cum trebuie. Este suficient ca senzorul sa perceapa ca valva nu isi face toto traseul, ca si trimite mesajul.
      Inainte sa mergi la service, tureaza putin motorul - sunt sanse sa evacuezi reziduurile.
      Dac tot nu dispare mesajul, nici dupa o pauza de o zi de la "forja", e bine sa mergi la service, probabil trebuie curatata galeria.
      Incearca sa nu cobori turatia cand mergi (in special prin oras, ca asta termina valva...) sub 1800. Problema e ca, prin mersul subturat, pot aparea probleme la turbina, si atunci lucrurile se complica. Ca fapt divers, la noile Avensis vlava "se scutura" singura la oprirea motorului...
      Sper sa te aute.
      Toyota Avensis 2.0 D4D, 2007 (facelift)

      Comment


      • #4
        Sunt in Salonic in Grecia..am venit numai pe ploaie - soare din RO in 12ore... cand sa ma apropi de oras, mi-a aparut CHECK ENGINE, si nu mai merge decat cu 40 la ora..abia am urcat un deal..

        Acum e luni dimineata, si ma duc la un Service grecesc...sunt curios daca e valva sau turbina..intr-adevar in oras merg si eu subturat. Oricum, turbina nu se mai aude deloc!

        Daca mai are cineva alte opinii ar fi bine sa le punem pe aici, cei de la Pipera nu cred ca sunt cei mai buni profesionisti si cred ca trebuie sa ne descurcam singuri.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sorryb View Post
          Sunt in Salonic in Grecia..am venit numai pe ploaie - soare din RO in 12ore... cand sa ma apropi de oras, mi-a aparut CHECK ENGINE, si nu mai merge decat cu 40 la ora..abia am urcat un deal..

          Acum e luni dimineata, si ma duc la un Service grecesc...sunt curios daca e valva sau turbina..intr-adevar in oras merg si eu subturat. Oricum, turbina nu se mai aude deloc!

          Daca mai are cineva alte opinii ar fi bine sa le punem pe aici, cei de la Pipera nu cred ca sunt cei mai buni profesionisti si cred ca trebuie sa ne descurcam singuri.
          Verifica sa nu fie sarit furtunul negru si subtire ce iese din turbina . Este localizat sub capota pe centrul ei , deasupra turbinei . Este un furtun subtire cu armatura . Daca este la locul lui , verifica starea acumulatorului - au mai fost cazuri cand acesta a dat asemenea simptome . Pacat ca te-a prins departe de casa ....

          Comment


          • #6
            mie mi s-au aprins TRC OFF, VSC si CHECK ENGINE din cauza bateriei slabite. Deci poate fi si asta o cauza. Dupa ce am pus bateria pe redresor, becurile nu s-au mai aprins.

            Comment


            • #7
              salut tuturor,

              de vreo trei ori mi s au aprins cei doi martori, care solicita verificarea motorului si a vsc ului...la aprinderea lor simt o scadere a turatiei motorului...trag pe dreapta, opresc motorul si l pornesc de vreo doua ori, martorii dispar...am fost la un service de cartier, iar cel care mi a facut diagnoza spunea ca ar fi o problema de mufare sau de bobina de inductia, dar nu e sigur pentru ca a putut sa mi stearga eroarea din calculator....ce ma fac, ieri, iar s au aprins, iar s au stins, care ar fi cauza acestei erori?

              Comment


              • #8
                Du-te in primul rand la cineva care stie sa faca diagnoza, eventual la reprezentanta, si vezi ce erori ai stocate in ECU.
                Aprinderea celor 3 martori nu au nici o treaba cu vreo bobina de inductie, in primul rand deoarece masina nu are bobina de inductie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by closchkutza View Post
                  Du-te in primul rand la cineva care stie sa faca diagnoza, eventual la reprezentanta, si vezi ce erori ai stocate in ECU.
                  Aprinderea celor 3 martori nu au nici o treaba cu vreo bobina de inductie, in primul rand deoarece masina nu are bobina de inductie.
                  De unde stii ca nu are bobina de inductie?poate are masina pe benzina. Daca este pe benzina, cu siguranta are bobine de inductie iar daca vreuna este defecta, cu siguranta va aprinde cei 3 martori.

                  Comment


                  • #10
                    masina e pe benzina...o sa ma duc sa fac itp ul la toyota si atunci cred ca o sa fac si o diagnoza pe partea electronica a masinii...multam oricum pt raspunsuri

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by comentator View Post
                      De unde stii ca nu are bobina de inductie?poate are masina pe benzina. Daca este pe benzina, cu siguranta are bobine de inductie iar daca vreuna este defecta, cu siguranta va aprinde cei 3 martori.
                      Bobina de inductie aveau masinile cu distribuitor. Astea cu aprindere individuala nu au asa ceva.
                      In plus, omul a spus ca i s-ar fi zis ca e de vina "bobina de inductie". Chiar daca ar fi confundat cineva modulul de aprindere cu bobina de inductie, care dintre ele ca sunt doar 4?
                      Mai mult, eu nu vad vreo legatura intre martorii TRC Off & VSC si sistemul de aprindere al masinii si nu vad de ce s-ar aprinde acesti martori la o eroare ce nu tine de sistemele de control al stabilitatii & tractiunii.

                      @Alinuus: sa le ceri sa-ti dea si codurile de eroare.

                      Comment


                      • #12
                        lamine la 1.8 benzina mi s a aprins de mai multe ori.....mai ales cand merg mult prin oras (cand nu se face amestecul bine sonda da erori).....si se aprinde alea in bord....daca e o simpla eroare ar trebuii sa dispara cand ieisiti la drum lung cu un pic mers turat...ori decuplati borna minus cateva minute si ar trebui sa dispara...

                        Comment


                        • #13
                          eu zic asta :bateria sau/si incarcarea !controlul stabilitatii nu are nici o legatura cu stilul de mers sau carburantul!
                          parerea mea!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by closchkutza View Post
                            Bobina de inductie aveau masinile cu distribuitor. Astea cu aprindere individuala nu au asa ceva.
                            In plus, omul a spus ca i s-ar fi zis ca e de vina "bobina de inductie". Chiar daca ar fi confundat cineva modulul de aprindere cu bobina de inductie, care dintre ele ca sunt doar 4?
                            Mai mult, eu nu vad vreo legatura intre martorii TRC Off & VSC si sistemul de aprindere al masinii si nu vad de ce s-ar aprinde acesti martori la o eroare ce nu tine de sistemele de control al stabilitatii & tractiunii.

                            @Alinuus: sa le ceri sa-ti dea si codurile de eroare.
                            Lectie de gramatica - limba romana:
                            1. "spunea ca ar fi o problema de mufare sau de bobina de inductia" - substantivul "bobina" nu este articulat cu articolul hotarat "a";
                            2. "Aprinderea celor 3 martori nu au nici o treaba cu vreo bobina de inductie" - subiectul "aprinderea" este in dezacord cu predicatul "nu au". Intrebare: "cine nu are treaba? raspuns: "aprinderea". Se invata in scoala primara pe care tu...

                            Lectie de electrica: ECU trimite semnal la bobinele de inductie aflate pe fiecare cilindru iar acestea ridica tensiunea necesara scanteii. P0300, P0301...P0306 sunt coduri aflate in tabelul "fail safe" si atunci cand unul dintre ele apare se aprind cei 3 martori. Codurile respective se refera la lipsa aprinderii amestecului aer-combustibil in cilindru. Cauze:ECU, cablaj, bobina, bujie, injector sau compresie.

                            Comment


                            • #15
                              Semnul motor,VSC,TRC se aprind cand apare orice eroare,legata de orice sistem al masinii careeste controlat electronic.
                              Daca are o problema pe una din bobinele de inductie ii apare eroare de missfire pe cilindrul corespunzator bobinei defecte.
                              http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google