Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema: TRC off, martori activati - VSC si CHECK ENGINE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    PROBLEME la valva EGR, Trebuie curatata! am sa fac un post cu poze pe aceasta tema! eu o curat singur! Hotii de la Toyota Focsani mi-au luat 300 Lei diagnoza si curatare valva si nu au facut decat o frectie la picor de lemn (mentionez ca a fost facuta de electrician si nu de mecanic)! A trebuit ulterior sa demontez eu EGR-ul si sa fac o curatare cum scrie la carte!

    Comment


    • #17
      EGR Curatare singur valva EGR Avensis 2,2 DCAT D4D 177CP

      Specific dieselului, dar este intalnit si la unele benzinare egr-ul este o mare belea impusa de normele euro 4 cred. Este un sistem care recircula gazele arse inapoi in motor. De ce ? pentru ca undeva la 1700 grade apare in ardere oxidul de azot, un rau foarte mare pentru mediu. astfel scade aceasta temperatura nedorita, cand sunt recirculate gazele arse. La altitudini mai mari de 1000 si ceva, nu mai functioneaza, nu mai e nevoie de el pentru ca aerul e mai rarefiat, banuiesc.... . daca cumva cineva stie mai bine si am zis tampenii, imi cer scuze...
      Simptomele unui egr murdar :
      Mult fum la accelerare, gol de putere, mai ales pana intra turbina, cu timpul motorul pierde din putere, pornire greoaie zic unii, consum marit.
      Si acum cu curatarea
      In primul rand aveti nevoie de o cheie cu clichet, tubulara de 12 cu prelungitor. Pentru solutie de curatat am folosit un spray de curatat carburatoare. Mi-ar fi prins bine si o perie circulara cu un maner mai lung pentru teava de deasupra egr-ului.

      1. Se scoate capacul motorului tragand cu incredere in sus. capacul se prinde in 4 dopuri de cauciuc. Capacul pe care scrie d4d. Ar fi preferabil ca motorul sa nu fie cald, ca va frigeti.

      2. Se slabesc cele 4 piulite ale egr-ului. Egr-ul se vede in a doua poza. Dupaia se slabesc si celalalte 2 piulite, din cealalta parte a tevii ce pleaca din egr. Aici e nevoie de prelungitor pentru tubulara.

      3. Se scoate mufa cu 5 pini de pe corpul egr-ului. Este pozitionata in partea de jos. E singurul fir.
      4. Se scot cele 4 piulite ce fixeaza egr-ul si cele 2 ce fixeaza teava in partea dinspre habitaclu. Se scoate teava afara, cu grija sa recupereze cele 2 garnituri din metal. Vedeti cum sunt asezate, mai ales cea din capatul tevii. Are 2 gheare pentru a fi fixata pe teava.

      5. Se trage in sus tot egr-ul, si se recupereaza si a treia garnitura, cea intre egr si chiloasa.

      6. Acum e partea murdara, curatati cele 3 parti : zona chiloasei, unde eu aveam 2 gauri complet astupate de funingine, clapeta egr-ului, unde iarasi era incredibil de multa mizerie, si teava, care este mult mai usor de curatat. Cam jumatate de ora mi-a luat sa curat bine, mare grija sa aveti cand curatati zona din chiloasa, sa nu cada prea multa mizerie inauntru. Folositi cu incredere solutie de curatat carburatoare, o lingurita ar fi buna. Mizeria aia e destul de tare...
      7. Lasati piesele sa se usuce, stergeti garniturile cu grija si remontati totul la loc in ordine inversa. Aveti grija la garniture, sa le pozitionati bine, strangeti suruburile pe rand, cate putin, nu din prima, puneti mufa electrica la loc.

      8. Dati o cheie. S-ar putea sa va dea cateva rateuri din cauza vaporilor solutiei de curatat. Turati putin mai tare motorul, dupa ce e cald, dati cateva reprize de 4000 rpm, nu se intampla nimic.

      Ce am observat imediat cum l-am curatat: urca mai bine in turatie pana la 2000 rpm, nu mai scoate asa mult fum, nu ca ar fi scos mult, cand accelerez mai puternic urca constant, nu mai are golul acela pana sa intre turbina, a scazut putin consumul.
      Egr-ul meu mai fusese curatat acum 1an si ceva si se pare ca are o problema, in fine...
      Oricum de acum inainte il voi curata de 2 ori pe an, la cat de repede se depune mizeria acolo. Din ce am citit, unii dealerii din alte tari il curata din 2 in doua revizii. Prima si ultima poza sunt luate de pe alt forum, din UK unde problema s-a dezbatut destul de mult. Se pare ca acest egr murdar este vinovat si de pornirea greoaie, mai ales la rece. Daca este murdar se poate bloca si am inteles ca este in jur de 400 euro, asa ca...
      Attached Files

      Comment


      • #18
        TRC off, martori activati - VSC si CHECK ENGINE

        La mine s-au aprins martorii mentionati....motorul merge neregulat...am schimbat bujiile dar problema nu a disparut,am scos si borna de la baterie....eroarea dispare pe moment dar motorul tot neregulat merge..
        Revin cu amanunte dupa diagnoza computerizata la reprezentanta Toyota
        Avensis 1.8 benzina 2004

        Comment


        • #19
          Originally posted by tibipuk View Post
          La mine s-au aprins martorii mentionati....motorul merge neregulat...am schimbat bujiile dar problema nu a disparut,am scos si borna de la baterie....eroarea dispare pe moment dar motorul tot neregulat merge..
          Revin cu amanunte dupa diagnoza computerizata la reprezentanta Toyota
          Avensis 1.8 benzina 2004
          Dupa diagnoza computerizata s-a constatat cod eroare P0302 cylinder 2 misfire detected....au scos o bobina de la cilindrul 2 si au schimbat-o cu cea de la cilindrul 3 sa vada daca este asta beleaua....si asa a fost...bobina de inductie defecta(cost bobina reprezentanta 700 lei)sunt si alternative incepand de la 200 lei

          Comment


          • #20
            Abs trc vsc

            Salut,

            Mie mi se aprind acesti 3 martori ABS,TRC,VSC cateodata se sting ,dar majoritatea timpului sunt aprinsi.Am trecut acum cateva zile cu masina printr-o balta mare si de atunci mi s-a intamplat aceasta problema.Am crezut ca isi va reveni de la sine,dar se pare ca nu.Mentionez ca ABS-ul si TRC-ul sunt functionale,nu sunt sigur de VSC ca nu am avut cum si unde sa probez .
            Ma puteti ajuta cu vreo informatie pana sa ajung la service?Multumesc frumos.
            Avensis 1.8
            Last edited by florini79; 10-08-2013, 18:06 PM.

            Comment


            • #21
              Am fost la toyota,verdictul a fost yaw rate sensor defect.Acest senzor este responsabil cu controlul abs-ului ,controlului stabilitatii si al tractiunii in fuctie de viteza si inclinarea masinii.Mi-au cerut 1800 ron (mai mult ca sigur fara manopera).Am gasi pe site-ul In garaj la 1300 lei.Am inteles ca dupa cumparare nu se monteaza pur si simplu,mai trebuie si calibrat.Senzorul se gaseste sub scaunul din fata al soferului,usor accesibil.
              Am spus ca functionau abs-ul si controlul tractiunii...ma inselasem
              Last edited by florini79; 10-14-2013, 10:16 AM.

              Comment


              • #22
                salutare,
                am si eu o problema cu a mea toyota, poate gasesc la voi o solutie, pana sa ajung la service...la inceputul acestui an, prin ianuarie mi s -au aprins doi martori pe bord, iar calculatorul imi solicita sa verific motorul si vsc ul (check engine check vsc), am fost la un service de cartier, au pus testerul pe ea, au resit sa stearga erorile si totul a fost ok, acum, de vreo sapatamana iar mi-au aparut si disparut erorile mentionate mai sus, iar am fost la un service, de data asta mai pricopsit, autosoft, iar tester pe ea, iar sters erori, iar la ceva timp apar...ma enerveaza pentru ca atunci cand imi apar imi dezactiveaza si esp ul si scade turatia motorului...daca cineva a avut aceasta problema, sa ma destupe si pe mine, mentionez ca masina e model corolla, pe benzina, de 1,6 vvti, multam mult

                Comment


                • #23
                  salutare,
                  am si eu o problema cu a mea toyota, poate gasesc la voi o solutie, pana sa ajung la service...la inceputul acestui an, prin ianuarie mi s -au aprins doi martori pe bord, iar calculatorul imi solicita sa verific motorul si vsc ul (check engine check vsc), am fost la un service de cartier, au pus testerul pe ea, au resit sa stearga erorile si totul a fost ok, acum, de vreo sapatamana iar mi-au aparut si disparut erorile mentionate mai sus, iar am fost la un service, de data asta mai pricopsit, autosoft, iar tester pe ea, iar sters erori, iar la ceva timp apar...ma enerveaza pentru ca atunci cand imi apar imi dezactiveaza si esp ul si scade turatia motorului...daca cineva a avut aceasta problema, sa ma destupe si pe mine, mentionez ca masina e model corolla, pe benzina, de 1,6 vvti, multam mult

                  Comment


                  • #24
                    Inainte sa iti stearga erorile nu ti-au dat codurile lor? Nu ti s-a spus care este problema?

                    Comment


                    • #25
                      Salut la toti!am si eu o problema la toyota avensis diesel 2.0 D4D,de cateva zile de cand a dat gerul cu minus grade porneste foarte greu si pana se incalzeste motorul nu-mi trage deloc parca nu am turbo si in bord mi se aprinde check engine dupa ce urca apa putin il opresc si repornesc merge totul perfect turbo deja lucreaza,pot spune ca motorina bag numai buna de la agip,omw,shell si in plus bag si aditiv de iarna,problema e ca dupa ce pornesc motorul dupa 2 minute pot sa-l opresc si imediat porneste foarte bine nu invarte deloc mult,merg foarte mult prin oras si nu merg cu motorul turat peste 2000 merg sub 2000 are oare asta vreo legatura sa se fi imbactit ceva?dar de ce face numai la frig?cand sunt 9-10 grade merge totul bine porneste bine si trage,multumesc!

                      Comment


                      • #26
                        Poate ai probleme cu bateria de iti porneste greu. Nici nu ai voie sa tragi de masina cand motorul este rece...

                        Comment


                        • #27
                          Mie mi s-au aprins martorii check engine trc off si vsc din cauza bujiilor. Decedate toate 4. Avensisul porneste.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by ttc View Post
                            Mie mi s-au aprins martorii check engine trc off si vsc din cauza bujiilor. Decedate toate 4. Avensisul porneste.

                            Comment


                            • #29
                              Salut, am si eu o Avensis 2006 automatic si azi mi s-au aprins in bord VSC si TRC, stie cineva ce ar putea sa fie? multumesc

                              Comment


                              • #30
                                Trebuie pusa masina pe diagnoza. Orice eroare pe injectie, iti aprinde becurile alea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google