Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

schimbare optima viteze d4d 2l

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimbare optima viteze d4d 2l

    la ce turatii credeti ca trebuie schimbate vitezele?schimbare optima la rece si cald.raspunsurile sper sa fie date excluzand ce scrie in manual,ma refer in fapt real la cat schimbati voi crezand ca e optim.multumesc anticipat

  • #2
    2000 pana ajunge motorul la temperatura nominala de lucru pentru protectia turbinei, apoi la 3000 si peste!

    Comment


    • #3
      Originally posted by paul12 View Post
      la ce turatii credeti ca trebuie schimbate vitezele?schimbare optima la rece si cald.raspunsurile sper sa fie date excluzand ce scrie in manual,ma refer in fapt real la cat schimbati voi crezand ca e optim.multumesc anticipat
      In anotimpul rece las motorul 3-5 minute sa se incalzeasca pe loc apoi schimb vitezele la 2200-2400 rpm avand grija sa conduc cu 2200 rpm pana cand motorul ajunge la temperatura normala de functionare - acul la jumatatea scalei . Dupa aceea schimb la 2800-3000 rpm asta cand sunt cuminte pe sosea ... alteori ajung si la 4000-4500 rpm . Nu am sa inteleg de ce in treapta a 6-a nu pot sa trec de 4000 rpm ...
      Ca sfat important - dupa forja , lasa motorul pe ralanti 3-4 minute pentru a se raci turbina ,altfel ai probleme cu paletele acesteia !
      Incearca asta si postezi dupa ...

      Comment


      • #4
        nu e prea sus 3000?

        Comment


        • #5
          Originally posted by paul12 View Post
          nu e prea sus 3000?
          Fa cum ti-am spus si vorbim dupa aceea ! Mersul subturat duce la probleme mari care se repara cu costuri mari ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by vali44 View Post
            Fa cum ti-am spus si vorbim dupa aceea ! Mersul subturat duce la probleme mari care se repara cu costuri mari ...
            Cand te referi la subturat, la ce plaje de turatii te referi? Eu schimb pe la 2000-2200rpm pana se incalzeste motorul, dupa care schimb de la 2400-2800rpm, cand sunt pe drum lung schimb si la 3000rpm.

            Comment


            • #7
              Originally posted by chimi_007 View Post
              Cand te referi la subturat, la ce plaje de turatii te referi? Eu schimb pe la 2000-2200rpm pana se incalzeste motorul, dupa care schimb de la 2400-2800rpm, cand sunt pe drum lung schimb si la 3000rpm.
              Subturat inseamna sub 2000 rpm . Sub aceasta turatie nu functioneaza turbina si se depun pe ea reziduri . Aceasta valoare este pentru Avensis deoarece alte produse Toyota au turatie de intrare in sarcina a turbinei , mult mai mica . Totul este sa citim Manualul Utilizatorului ....

              Comment


              • #8
                oricum la 2.0 d4d avensis t25 la 3600 rot/min dezvolta toti caii ce este peste 4000rot/min e degeaba.in mers normal si pt protectia turbinei este indicat sa mergi in 2000 si peste chiar daca ti se pare ca masina merge turata

                Comment


                • #9
                  stiu ca cuplul maxim e la 3600,eu unul schimb la rece undeva pana in 2000-2200,iar apoi schimb pe la 2400-2600.in mers o tin undeva la 2000-2200,acolo mi se pare mie ca motoru nu e nici prea galagios nici subturat,de fap acolo cred eu ca se simte bine.multi spun ca trebuie undeva mai sus,alte pareri va rog?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by paul12 View Post
                    la ce turatii credeti ca trebuie schimbate vitezele?schimbare optima la rece si cald.raspunsurile sper sa fie date excluzand ce scrie in manual,ma refer in fapt real la cat schimbati voi crezand ca e optim.multumesc anticipat
                    Optim pentru consum sau optim pentru starea masinii?
                    Daca te referi la optim pentru starea masinii si te uiti cum functioneaza un Turbodiesel o sa iti dai seama ca cel mai bine este sa realizezi schimbul de viteze la turatii de peste 3000 pentru ca Turbo sa poata sa intre in functiune si sa isi faca treaba daca nu o sa ai depuneri pe ea si aceste depuneri o sa duca in timp la distrugerea ei.
                    Treaba cu rece si cald este clara...pe timp de iarna trebuie sa astepti ca motorul sa se incalzeasca vreo 5 min. iar vara la fel dar nu atat de mult 2-3 min este suficient. Dar nu conteaza temperatura de afara cu schimbatul vitezelor daca motorul s-a incalzit suficient!!!
                    Daca vrei consum iti cumperi un SDI de la VW si nu ai treaba poti sa schimbi la ce turatii vrei tu.
                    Eu iti recomand la turbodiesel sa realizezi schimbul de viteze la peste 3000 de turatii dar nu sa calci acceleratia la maxim de fiecare data ci sa faci o acceleratie constanta! Nu o sa iti consume cu mai mult de 0,5 litrii doar daca schimbi pe la 4-5000.

                    Comment


                    • #11
                      3000-4000 ture in oras? sper sa nu ma insel dar la 3000 in a 2-a cred ca depasesc 60-70km/h, maine am sa verific. Cred ca mai importanta e turatia peste 2000 in timpul mersului decat turatia din momentul schimbarii vitezei. Acum evident ca nu schimbi viteza la 2000 sa sari in 1300...
                      Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177CP EXECUTIVE

                      Comment


                      • #12
                        Oare sunt bune atatea minute ( 5 ) sa mearga motorul la relanti? Sau mai bine un minut si apoi mers incet pana ajunge apa la temperatura optima?
                        Toyota Auris.D4D-2.0.

                        Comment


                        • #13
                          da totusi unde scrie ca turbina intra in functiune de la 2000 in sus?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by br83lau View Post
                            Oare sunt bune atatea minute ( 5 ) sa mearga motorul la relanti? Sau mai bine un minut si apoi mers incet pana ajunge apa la temperatura optima?
                            Cand sunt -20 si ceva de grade afara , e mai bine sa mearga pe loc decat sa * clantane * ca dracu in mers ... parerea mea !

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by br83lau View Post
                              Oare sunt bune atatea minute ( 5 ) sa mearga motorul la relanti? Sau mai bine un minut si apoi mers incet pana ajunge apa la temperatura optima?
                              Dar de ce nu ar fii bune? Ca nu inteleg?!? Motorul se incalzeste la relanti inainte de orice mers se si raceste la relanti dupa un mers mai sportiv. Acuma relantiul este o chestie rea si nu stiu eu? Pana si masinile de formula 1 stau la relanti inainte sa inceapa cursa!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google