Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme auris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.kitul se numeste THUNDER.(cred ca e chinezesc,habar nu am exact)
    2.becurile sunt de 35W
    3.nici o modificare gen gaura in tabla.balasturile s-au lipit cu dublu adeziv inclus in kit.
    4.kitul contine absolut tot ce iti trebuie pentru montaj.
    5.nici o eroare la calculator,zumzait exista dar din cate am inteles e ceva normal,si se aude doar cu motorul oprit si cu capota ridicata.

    incerc sa iti fac rost de niste linkuri pentrru distribuitori din zona ta.



    Okazii.ro - cel mai mare portal de licitatii online gratuite din Romania, unde poti sa vinzi online sau sa faci cumparaturi online. Gasesti aici cele mai multe okazii si licitatii electronice pentru produse din toate domeniile.


    poti eventual sa comanzi kitul de pe net,iar montajul ti-l efectueaza orice service autorizat pentru 50-70Ron.
    Am intrebat si la toyota,ei spun ca nu pierd garantia in principiu daca este montat bine si nu sunt probleme cu el.
    repet,nu se intervine cu nici o modificare majora asupra instalatiei electrice.nu se taie nici un cablu.

    Toate cele bune.

    Comment


    • Originally posted by lew View Post
      1.kitul se numeste THUNDER.(cred ca e chinezesc,habar nu am exact)
      2.becurile sunt de 35W
      3.nici o modificare gen gaura in tabla.balasturile s-au lipit cu dublu adeziv inclus in kit.
      4.kitul contine absolut tot ce iti trebuie pentru montaj.
      5.nici o eroare la calculator,zumzait exista dar din cate am inteles e ceva normal,si se aude doar cu motorul oprit si cu capota ridicata.
      poti eventual sa comanzi kitul de pe net,iar montajul ti-l efectueaza orice service autorizat pentru 50-70Ron.
      Am intrebat si la toyota,ei spun ca nu pierd garantia in principiu daca este montat bine si nu sunt probleme cu el.
      repet,nu se intervine cu nici o modificare majora asupra instalatiei electrice.nu se taie nici un cablu.

      Toate cele bune.
      Mersi mult pt informatii. Am retinut. Continui sa cercetez.

      Comment


      • un auris mai putin fericit

        sa nu mai faca treaba japonezul sau mai bine zis " turcul" posesor de toyota auris , masina are 4800 km ,merg din noiembrie 2008 la service toyota reclam urmatoarele defecte " zgomot cutie viteze , zgomot ax volan , scartait scaun sofer si mai nou scartaie ceva si prin bord " mi se face copie dupa certificat , cartea de garantie si mi se spune asteptati ca va sunam ,le fac oamenilor o a doua vizita iarasi nimic , la cea de a treia vizita in ianuarie 2009 deja ma adresez directorului de service toyota ,primesc un raspuns " da domnule s a demontat scaunul s a uns apoi pus la loc si e ok " plec cu masina din service ajung acasa scaunul scartaie la fel , la cutia de viteze nici gand de a interveni intr un fel ba mai mult o replica a angajatului toyota de genul " mergi domnule asa cu ea ca daca se rupe e in garantie " numi incredere din partea lui , la 2 zile se face curat in masina ce se gaseste sub scaunul soferului ? tubul de vaselina de la service ,l am pastrat cred ca am sa il impachetez si am sa il fac cadou domnului director de service toyota ..., de atunci a trecut ceva timp si cred ca are sa mai treca ceva vreme pana am sa ma bucur din plin de garantia toyota ca de doar nu mi am cumparat tractor .Cred ca daca eram in alta tara primeam o alta masina noua iar cea cu probleme era oprita pentru analiza ,dar suntem in Romania ,am platit aceasta masina si acum se pare ca sunt la mana lor lucru foarte neplacut pentru un producator de TALIE TOYOTA ..

        Comment


        • Ziceam mai sus de Osram Nightbreaker - aseara cand sa plec acasa de la servici, lumina pauza. Am ajuns acasa precum cocalarii cu pozitii si spoturi, din fericire neamendat. Azi le-am scos, erau innegrite, cu sticla umflata si cu filamentul zburand de colo colo. Amandoua! Si m-au tinut fix 9 luni, folosite aproape zilnic. Pana una-alta o sa caut si eu xenoane.
          Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

          Comment


          • Ma uit azi din curiozitate la ulei. Dimineata, la prima ora, motoprul rece de peste noapte. Stupoare!!!! Uleiul este foarte negru! Oare de ce? N-am facut decat vreo 5000 km - e adevarat am prins vara, am fost la mare si la munte, am mers la Moeciu, am urcat la Cheile Bicazului....
            Dar chiar asa? Ar trebui sa tina macar 15000 km in regim normal (nu taxi, nu mers exagerat de tare...) Nu mai tin minte cum era uleiul pana sa-l schimb prima data, dar parca e prea negru asta...
            Stie cineva daca se ofera garantie si la ulei? Adica sa mi-l schimbe fara sa-l platesc?
            E mai bine data viitoare sa ma duc cu uleiul meu?

            Comment


            • E primul tau diesel, nu? Asa se intampla la masinile pe motorina, uleiul se face din maro -> negru in primii 2-3000km. Nu ii afecteaza cu nimic proprietatile si nu sunt efecte adverse daca il schimbi conform cu planul de revizii. Si la benzina uleiul se inchide in timp la culoare, e drept ca nu ajunge sa fie chiar negru
              Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

              Comment


              • Originally posted by DanCld View Post
                E primul tau diesel, nu? Asa se intampla la masinile pe motorina, uleiul se face din maro -> negru in primii 2-3000km. Nu ii afecteaza cu nimic proprietatile si nu sunt efecte adverse daca il schimbi conform cu planul de revizii. Si la benzina uleiul se inchide in timp la culoare, e drept ca nu ajunge sa fie chiar negru
                Da, e primul diesel.
                Totusi nu credeam ca se innegreste chiar asa de repede.
                Mersi

                Comment


                • Auris made in Turkey

                  Salutare tuturor!
                  Sunt nou pe acest forum si incep prin a va saluta pe toti si a va dori cate mai putine posturi la sectiunea " probleme tehnice toyota ". Ocazia cu care ma-m inscris pe acest forum acum, desi il urmaresc de foarte mult timp, o resprezinta achizitionarea unei Toyota Auris 1.4 d4d , echipare Luna Plus.
                  Desi prima mea alegere a fost un Yaris, discountul pe care mi l-a dat dealerul local, m-a facut sa-mi schimb alegerea, sa speram ca in bine
                  Pana acum am facut 400 de km, Probleme semnalate :
                  - un greieras aparut in stanga soferul. undeva la gura de aerisire, aparut chiar cand am luat masina , pe drumul spre casa , dar care acum s-a intesificat si a devenit stresant si chiar ingrijorator.
                  - fratele primului greieras, a inceput si el sa cante pe undeva pe la mijlocul bordului, inca timid si inconsecvent , dar am o banuiala ca o sa devina si el foarte guraliv.
                  -computerul de bord arata informatii eronate, spre exemplu temperatura exterioara ( aseara in jurul orei 21, CB arata -1 grade , si de fapt erau cel putin -7 , -8 grade, dupa ce am mers un pic a mai scazut la -3 grade, dar tot dif e foarte mare ), apoi consumul mediu care se blocheaza dupa vreo 20-25 de Km , si este nevoie sa-l resetez.
                  Toate acestea capata o rezonanta ingrozitoare cand ma gandesc ca masina e facuta in Turcia, si ca asta e doar inceputul. Ma consolez cu gandul ca doar e o toyota, si n-o sa cedeze usor.
                  In rest masina merge bine , motorasul de 1.4 d4d, desi cand mi s-a prezentat masina, nu prea il priveam cu ochi buni datoria greutatii mari a masinii, s-a dovedit foarte vioi si plin de viata.
                  Sper ca aceste probleme sa nu se intensifice si sa ramana singurele .
                  Va rog sa-mi spuneti , ce stiti despre fabrica din turcia, e momentul sa incep sa disper ca am masina made in Turkey , ale voastre tot acolo sunt fabricate?
                  Va multumesc!

                  Comment


                  • ???

                    Admin , aici nu se mai pozteaza??? In ce sectiune sa scriu unde se mai pozteaza???

                    Comment


                    • Si Aurisul meu este tot in Turcia facut. Are 24000 Km, si 2 greierasi in dotare: unul in stanga soferului langa gaura de ventilatie pentru geamul lateral, si unul undeva in plafon in zona oglinzii retrovizoare pe care il suspectez ca s-ar datora cablului de la display-ul senzorilor de parcare. In rest in atatia Km nu am avut nici o problema cu masina desi nu am menajat-o deloc: am mers pe orice fel de drum, sau chiar si pe langa drum (nu, nu am facut off-road, dar am mers prin locuri prin care o masina de oras nu prea avea ce cauta).
                      BHP wins races, TORQUE sells cars that have no power (usually diesels!

                      Comment


                      • Despre fabrica din Turcia se spunea pe undeva pe forum ca este cea mai noua fabrica Toyota, si cu cele mai putine defecte/plangeri raportate.
                        Ce vrei sa spui cu blocarea consumului mediu?
                        BHP wins races, TORQUE sells cars that have no power (usually diesels!

                        Comment


                        • Inainte sa opresc motorul, dupa un drum mai lung, il las putin in relanti ca sa se raceasca turbina. In acest timp consumul mediu afisat de computer creste constant,cu cate o unitate , adica de la 5,5 la 5.6 , 5,7 ..... pana la 6.4 ( asa s-a intamplat ultima oara) si poate mai mult daca nu opream motorul.Asta intr-un interval de 2-3 minute.

                          Comment


                          • Asta cu cresterea constanta a consumului mediu am descoperit-o recent, in legatura cu blocarea consumului mediu, asa cum am descris in postul precedent , dupa circa 20-25 de km , consumul mediu practic se blocheaza, ultima oara oara s-a blocat la 4.7 circuland in afara cand intrat in oras, intr-un trafic infernal , tot asa imi arata , pana la urma la-m resetat si cand am ajuns la destinatie mi-a arat 8.2, corect zic eu.

                            Comment


                            • Originally posted by Hamman View Post
                              Inainte sa opresc motorul, dupa un drum mai lung, il las putin in relanti ca sa se raceasca turbina. In acest timp consumul mediu afisat de computer creste constant,cu cate o unitate , adica de la 5,5 la 5.6 , 5,7 ..... pana la 6.4 ( asa s-a intamplat ultima oara) si poate mai mult daca nu opream motorul.Asta intr-un interval de 2-3 minute.
                              Cresteri ale consumului mediu la stationare cu motorul pornit am observat si la mine (1.6 VVTi) si sunt firesti deoarece chiar si daca stai pe loc motorul consuma, mai ales daca ai si AC pornit. Cred ca aceasta crestere depinde de nr de Km pe care este calculat consumul mediu. Daca ai mers 10 km cresterea poate fi semnificativa, daca ai mers 100 Km, va fi mai mica.
                              BHP wins races, TORQUE sells cars that have no power (usually diesels!

                              Comment


                              • mursu are dreptate: calculatorul tau nu s-a blocat ci face media consumului, asta inseamna consum mediu.
                                ex: daca ai mers 100 km cu un consum de 4,7l inseamna 100 * 4,7 =470 corect?
                                daca mai mergi 2 km cu un consum de 8 l inseamna 2*8=16
                                deci: (470+16)/102=4,76 deci consumul mediu pare sa fie acelasi.
                                Insa adevarul este ca tu chiar apesi bine pe acceleratie de obtii astfel de consumuri cu un motor 1,4 diesel

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google