Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

De ce iti trebuie "Cartea de Detailing pentru Do-It-Your-Self"?!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce iti trebuie "Cartea de Detailing pentru Do-It-Your-Self"?!

    De ce iti trebuie "Cartea de Detailing pentru Do-It-Your-Self"?!

    ...pentru ca astfel vei avea mai mult control si mai multa satisfactie de pe urma infatisarii masinii tale si te vei bucura de mai mult succes cu ea.

    Ai auzit de oameni carora "li se intampla" lucruri neplacute cu finisajele masinii lor (la spalatorie, acasa sau la vreun atelier) si sunt cu totul neputinciosi in fata unor astfel de "fenomene ale naturii" ?! Tu nu trebuie sa faci parte dintre ei.

    In realitate, dupa ce vei parcurge acest ghid, vei "colecta" tot mai multa admiratie de la cei din jur pentru masina ta. Cei care vor dori vor putea capta mai multa atentie cu ajutorul masinii lor si isi vor imbunatati si diversifica relatiile...
    Vei atrage cu mai multa forta pe cei pe care doresti sa-i atragi (clienti, parteneri, ...partenere ).
    Imagineaza-ti cat de mult va creste puterea si influenta celor care chiar se exprima pe sine prin masina pe care o conduc si prin felul in care arata ea!

    Cei care nu au cunostintele potrivite despre finisajele masinii lor nu numai ca nu si-o vor putea pune niciodata in valoare, dar in fapt, cu timpul, ea va arata tot mai mohorata, mai neatractiva si le va aduce chiar reale deservicii de imagine. Ca sa nu mai vorbim de situatia celor care rateaza bagand o groaza de bani intr-o masina care ajunge sa arate ca vai de ea.

    Este deci chiar important sa iei decizia de a prelua controlul asupra infatisarii masinii tale si sa inveti cateva tehnici puternice, cateva metode si sisteme pe care le folosesc profesionistii pentru a creste valoarea investitiei tale, in timp ce altii o irosesc pe a lor.

    Iata ce ai de facut: trimite-mi acum adesa ta de email si numele tau iar eu iti voi da imediat - si gratuit! - o lucrare de 70 de pagini (cu fotografii, informatii de cele mai multe ori secrete si scheme explicative).
    Daca doresti acum mai multe informatii despre continutul "Cartii de Detailing", gasesti atasat aici documentul Cartea de Detailing - Coperta si Cuprins.pdf.

    Cei care nu sunt inca convinsi de ce este important sa intre in posesia acestei lucrari, pot descarca Ce te invata Cartea de Detailing.pdf, inca vreo trei pagini de argumente.
    Doritorii sunt rugati sa specifice in continutul emailului ca sunt membri TOYOTA FORUM.
    Daca vei dori sa-mi soliciti ghidul acesta profesional, o poti face pe adresa mea cristian.pop@expertdetailing.ro.

    Sa traiti interesant!



    Astept emailul cu cererea ta...


    Attached Files

  • #2
    Multumesc tuturor celor care m-au contactat si au primit lucrarea pana acum. Dar va rog sa adaugati comentariile voastre aici, chiar si prime impresii deocamdata.

    Sunt importante pentru toata lumea.

    Sa traiti interesant!

    Comment


    • #3
      Stimate Domn,

      Va multumesc pentru promptitudinea cu care ati raspuns solicitarii de a-mi trimite "Cartea de Detailing". Am fost placut surprins si m-a captivat de la primele randuri.
      Intr-adevar, o persoana care se respecta isi respecta si autoturismul pe care il conduce (acesta este ca o oglinda a caracterului posesorului).
      Citind cartea obtii o sumedenie de informatii privind calitatea produselor de intretinere a masinii - pentru a nu lua "TEPE" cu produse tip teleshopping.
      Aveti dreptate cand afirmati faptul ca alegerea unei firme de detailing auto incepe cu aspectul personalului (curat, ingrijit, etc) si continuand cu aspectul spatiului de munca, scule, utilaje si materiale. Ar fi foarte interesant de stiut cam cate firme de acest tip au implementat ISO 9001 - Sistemul de Management al Calitatii si cate dintre acestea fac totul pentru satisfactia clientilor si nu au in vedere doar beneficiul cat mai mare intr-un timp scurt. De fapt Calitatea s-ar putea defini si in acest caz: Clientul vine, cumpara produsul, se intoarce dupa un anumit timp si-l mai achizitioneaza si deasemeni il recomanda si altora. Ar fi foarte interesant daca s-ar face un clasament cu note de la 1 la 10, pentru fiecare locatie, pentru firmele care se ocupa cu aceste activitati, inclusiv spalatorii - calitatea serviciilor, promptitudine, respectul pentru clienti, pret, etc.

      Cu stima,

      Cristian

      Comment


      • #4
        buna, sunt membru nou pe acest forum si as dori si eu acest pdf. Este de respectat decizia d-voastra de a transmite acest pdf tuturor . Ati putea sa mi-l trimite-ti si mie pe adresa de mail arual897@yahoo.com?
        Va multumesc anticipat ,

        Comment


        • #5
          EXCELENTA CARTE!!!!! Nu pot spune decat ca informatiile sunt extraordinare! Habar nu aveam ca este o adevarata "stiinta" in intretinerea exterioara si interioara a autovehiculului!_!... Ce sa zic?!... O recomand cu caldura oricarui om care isi iubeste (cu adevarat) masina. Am aflat lucruri care nu aveam idee ca exista!...
          Ce sa mai - tot respectul si toata stima pentru carte si pentru autor!!!!!!
          ...cica ca nu viteza prea mare ucide ci...oprirea brusca e de vina!...

          Comment


          • #6
            Originally posted by alinlunganu View Post
            EXCELENTA CARTE!!!!! Nu pot spune decat ca informatiile sunt extraordinare! Habar nu aveam ca este o adevarata "stiinta" in intretinerea exterioara si interioara a autovehiculului!_!... Ce sa zic?!... O recomand cu caldura oricarui om care isi iubeste (cu adevarat) masina. Am aflat lucruri care nu aveam idee ca exista!...
            Ce sa mai - tot respectul si toata stima pentru carte si pentru autor!!!!!!
            Daca este atat de interesanta de ce nu o impartasiti cu ceilalti mebrii ai acestui forum? Sunt curios....

            Comment


            • #7
              Stimate domnule Pop, va multumesc pentru promptitudune. CARTEA DE DETAILING este de un real folos celor ce doresc sa profeseze in domeniu sau pur si simplu doresc sa-si ingrijeasca personal masina. In ceea ce ma priveste doresc doar sa fiu un client bine informat si din acest punct de vedere CARTEA DE DETAILING este mai mult decat excelenta.
              Respectele mele domnule POP.
              AVENSIS 1.6 VVT-i

              Comment


              • #8
                reply

                Originally posted by toyotafocsani View Post
                Daca este atat de interesanta de ce nu o impartasiti cu ceilalti mebrii ai acestui forum? Sunt curios....

                de ce sa ma apuc sa dau EU detalii?!?!... In fond, TOTI cei interesati pot sa ia legatura cu dl. POP si sa comande cartea din discutie! ... dupa care, fiecare "trage" singur concluziile de rigoare...
                Sau poate, vrei sa spui "de ce nu impart cartea din discutie aici, pe forum"?... Ori... asa ceva, pur si simplu, nu se face!!!... Pwai nu?!...
                Reiterez ceea ce am spus anterior, si anume că nici nu stiam ca exista o adevarata stiinta pe linia aceasta...
                Cat despre dl. Pop, nu am decat cuvinte de apreciere - inutil sa mai explic de ce.
                ...cica ca nu viteza prea mare ucide ci...oprirea brusca e de vina!...

                Comment


                • #9
                  Pdf-ul cu cartea mi-a fost transmis cu mare promtitudine si va asigur ca este foarte util, asa ca nu ezitati. Nu este vorba de reclama gratuita ci despre faptul ca aceasta va poate ajuta in cazul in care tineti la aspectul masinii.

                  Comment


                  • #10
                    O carte cu mare folos, mai ales celor care le place sa aiba o masina ingrijita. Doar ce am primit-o (cu mare promptitudine pot sa zic), si rasfoind-o am realizat cat de mult te pot ajuta detaliile la o curatire, sa poata arata asa cum doresti in final. Poate cateodata le gandeam dar imi era frica sa le aplic. Multumesc mult Cristi, RESPECT!

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc frumos pentru carte .. o voi citi zilele acestea si voi reveni cu feed-back !

                      Comment


                      • #12
                        Sa ne traiti domnule Cristi , sunteti de un real respect atat dumneavoastra cat si cartea ! Va multumesc .

                        Comment


                        • #13
                          Am primit și eu cartea. Ținând cont de complexitatea lucrării, mi se pare un gest extraordinar de a o face disponibilă în mod gratuit. Mi se pare foarte interesantă, chiar dacă, destul de evident, pentru un amator este complexă (din punct de vedere al ustensilelor și tehnicilor folosite). Însă sunt și multe informații utile pentru oricine dorește să-și întrețină mașina.
                          Cu respect,
                          Alex.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google