am o toyota yaris 1,3 benzina din 2008 cumparata din reprezentanta toyota constanta. toate bune si frumoase pina am dus auto la service pentru reparatie un urma unor accedente - unul nevinovat spate dreapta si unul vinovat cam toata fata -aproare dauna totala .
Am fost chemat sa ridic autoturismul joi 28.08.2014 ca este gata reparat. De aici probleme . 1. Lipsa benzinei din rezervor. Am demonstrat cu numarul de km cu care autoturismul a intrat in service si cu cel cu care ar fii trebuit sa iasa . Era un numar de 100 km in plus care dupa spusele angajatilor - ASA A-TI ADUS-O - . Am facut demonstratia cu pozele din momentul in care asiguratorul le-a facut din care au reiesit km si nivelul benzinei din rezervor . Imediat au schimbat motivatia - am facut teste rutiere cu auto. Ok. Dar la 100 km nu cred ca toyota yaris 1,3 benzina consuma appx. Jumatate de rezervor. Busonul rezervorului era desfacut , moment in care am deschis clapeta busonul a cazut fiind desurubat si pus de forma. Reparatia a fost facuta in partea fata si dreapta spate .
2. Pe plafonul autoturismului era - zic eu - rugina scursa deoarece auto a cam stat in service peste 2 luni. A fost depozitata in loc unde apa de la o scurge a cazut pe plafon. Le-am aratat si... - ASA A-TI ADUS-O - am reluat discutia , moment in care aceasta probleme a fost rezolvata de care vospitorul marei reprezentante prin polisare.
3. Presurile . Cele 4 presuri cumparate de la toyota cu suma appx. 170 lei. Le- am atras atentia ca nu sunt presurile. 3 persoane au spus - ASA A-TI ADUS-O . Norocul meu a fost ca , seria autoturismului este sub scaunul din fata si asiguratorul cu poza facuta am putut vedea, e adevarat, o mica parte din presul din fata . Dupa o ora de scandal si - ma duc sa caut prin cutii si prin service - vorbele spuse de un mecanic - vine cu cele 4 presuri.
4. Curea ventilator. Am ridicat capota moment in care vad cureaua care antreneaza ac-ul , si restul era pe toata partea dreapta Exfoliata . Am atras atentia. Surpriza - ASA A-TI ADUS-O. Bine-nteles am mers iar la pozele facute de asigurator unde se vede clar ca acea curea era perfecta fara exfoliere. Mecanicul spune clar si respicat. - la curea nu am umblat , poate alt mecanic . iar scandal ... si uite a ramas ca se va schimba cu una nou ( a se citii cu a mea ) .
5. Suport baterie. Din 2008 si pina anul acesta a trebuit sa schimb acumulatorul . Dupa dimensiunea si puterea fostului acumulator am cumparat unul similar ca putere si dimensiune dar nu de la toyota . Suportul era foarte bun si prindea bine acumulatorul . Acum are niste polistirent intre suport si baterie. - motivare - nu este acumulatorul original facut de toyota si de aceea trebuie pus acel ados la suport.
6. Cind au facut operatia de polisare a plafonului - zic eu - ca au atins parte din spate a protectiei de plastic a atenei exfoliind-o si topind parte din ea. Aici nu am poze sa fac demonstratia . Inca . Bine-nteles am primit acelasi raspuns -ASA A-TI ADUS-O - am incercat sa le explic ca nu prea avem cum sa o aduc asa ca se vede ca plasticul e topit si ca eu nu am cum sa il topesc. Raspunsul vopsitorului a fost - nu vedeti ca e arsa de soare ? Pai soarele daca ar face acest lucru ar face pe parta din fata a antenei nu in partea din spate , unde este umbra am incercat eu sa-i explic si ar trebui sa fie pe toata circumferinta antenei .
NU SE POATE ASA CEVA . ESTE REPREZENTANTA TOYOTA . FARA ACELE POZE DIN CARE EU AM PUTUT SA-MI ARAT PRODUSELE SI PIESELE - PE SCURT CA NU ASA AM ADUS-O - ERAM FURAT PE FATA . NU CA NU AM FOST .
SEFUL DE SERVICE - nu am vazut in viata mea cum dansul ii credea pe angajatii serviceului cum ca ASA AM ADUS-O , IAR CIND CU MARE NOROC CU POZELE AM REUSIT SA II CONTRAZIC NU A LUAT NICIO MASURA . NU A PUTUT SPUNE DOAR STAI DOMNULE CA VEDEM NOI CE FACEM . SI ATAT. EU MI-AM CERUT SCUZE DE FAPTUL AM AM RIDICAT TONUL CA AM FACUT CEVA SCANDAL DAR DANSII NU AU AVUT PLACEREA SA-SI CEARA SCUZE .
Dupa aceste probleme avute cu toyota constanta deja am indoieli cu tot ce inseamna calitatea, piesele si garantia lucrarii facute .
Acest mail va fii tradus si in engleza si trimis catre toyota pentru ca nu se poate asa ceva sa se intample cu reprezentanta .
P.S. Am schimbat acum citeva luni la acel service toyota conducta benzina. Pe toata durata incercarii scoaterii vechii conducte si atasarii celei noi se scurge benzina pe pardoseala serviceului, cum 3 mecanici stau sub masina se uita cum curge benzina si .... Era siguranta lor in joc . Autoturismul avea asigurare casco. Cum nu le trece prin cap sa puna unul cel putin un deget la stutiul rezervorului pe unde curgea benzina . Au preferat sa stea cu picioarele in baltoaca care s-a format sub masina in cele 30 min- 40 min. PROFESIONALISMUL TOYOTA .
o experienta proasta . cine nu ma crede ma poate contracta pe privat si va pot spune mai amanuntit .
rau toyota constanta rau . eu nu mai calc de buna voie pe acolo .
Am fost chemat sa ridic autoturismul joi 28.08.2014 ca este gata reparat. De aici probleme . 1. Lipsa benzinei din rezervor. Am demonstrat cu numarul de km cu care autoturismul a intrat in service si cu cel cu care ar fii trebuit sa iasa . Era un numar de 100 km in plus care dupa spusele angajatilor - ASA A-TI ADUS-O - . Am facut demonstratia cu pozele din momentul in care asiguratorul le-a facut din care au reiesit km si nivelul benzinei din rezervor . Imediat au schimbat motivatia - am facut teste rutiere cu auto. Ok. Dar la 100 km nu cred ca toyota yaris 1,3 benzina consuma appx. Jumatate de rezervor. Busonul rezervorului era desfacut , moment in care am deschis clapeta busonul a cazut fiind desurubat si pus de forma. Reparatia a fost facuta in partea fata si dreapta spate .
2. Pe plafonul autoturismului era - zic eu - rugina scursa deoarece auto a cam stat in service peste 2 luni. A fost depozitata in loc unde apa de la o scurge a cazut pe plafon. Le-am aratat si... - ASA A-TI ADUS-O - am reluat discutia , moment in care aceasta probleme a fost rezolvata de care vospitorul marei reprezentante prin polisare.
3. Presurile . Cele 4 presuri cumparate de la toyota cu suma appx. 170 lei. Le- am atras atentia ca nu sunt presurile. 3 persoane au spus - ASA A-TI ADUS-O . Norocul meu a fost ca , seria autoturismului este sub scaunul din fata si asiguratorul cu poza facuta am putut vedea, e adevarat, o mica parte din presul din fata . Dupa o ora de scandal si - ma duc sa caut prin cutii si prin service - vorbele spuse de un mecanic - vine cu cele 4 presuri.
4. Curea ventilator. Am ridicat capota moment in care vad cureaua care antreneaza ac-ul , si restul era pe toata partea dreapta Exfoliata . Am atras atentia. Surpriza - ASA A-TI ADUS-O. Bine-nteles am mers iar la pozele facute de asigurator unde se vede clar ca acea curea era perfecta fara exfoliere. Mecanicul spune clar si respicat. - la curea nu am umblat , poate alt mecanic . iar scandal ... si uite a ramas ca se va schimba cu una nou ( a se citii cu a mea ) .
5. Suport baterie. Din 2008 si pina anul acesta a trebuit sa schimb acumulatorul . Dupa dimensiunea si puterea fostului acumulator am cumparat unul similar ca putere si dimensiune dar nu de la toyota . Suportul era foarte bun si prindea bine acumulatorul . Acum are niste polistirent intre suport si baterie. - motivare - nu este acumulatorul original facut de toyota si de aceea trebuie pus acel ados la suport.
6. Cind au facut operatia de polisare a plafonului - zic eu - ca au atins parte din spate a protectiei de plastic a atenei exfoliind-o si topind parte din ea. Aici nu am poze sa fac demonstratia . Inca . Bine-nteles am primit acelasi raspuns -ASA A-TI ADUS-O - am incercat sa le explic ca nu prea avem cum sa o aduc asa ca se vede ca plasticul e topit si ca eu nu am cum sa il topesc. Raspunsul vopsitorului a fost - nu vedeti ca e arsa de soare ? Pai soarele daca ar face acest lucru ar face pe parta din fata a antenei nu in partea din spate , unde este umbra am incercat eu sa-i explic si ar trebui sa fie pe toata circumferinta antenei .
NU SE POATE ASA CEVA . ESTE REPREZENTANTA TOYOTA . FARA ACELE POZE DIN CARE EU AM PUTUT SA-MI ARAT PRODUSELE SI PIESELE - PE SCURT CA NU ASA AM ADUS-O - ERAM FURAT PE FATA . NU CA NU AM FOST .
SEFUL DE SERVICE - nu am vazut in viata mea cum dansul ii credea pe angajatii serviceului cum ca ASA AM ADUS-O , IAR CIND CU MARE NOROC CU POZELE AM REUSIT SA II CONTRAZIC NU A LUAT NICIO MASURA . NU A PUTUT SPUNE DOAR STAI DOMNULE CA VEDEM NOI CE FACEM . SI ATAT. EU MI-AM CERUT SCUZE DE FAPTUL AM AM RIDICAT TONUL CA AM FACUT CEVA SCANDAL DAR DANSII NU AU AVUT PLACEREA SA-SI CEARA SCUZE .
Dupa aceste probleme avute cu toyota constanta deja am indoieli cu tot ce inseamna calitatea, piesele si garantia lucrarii facute .
Acest mail va fii tradus si in engleza si trimis catre toyota pentru ca nu se poate asa ceva sa se intample cu reprezentanta .
P.S. Am schimbat acum citeva luni la acel service toyota conducta benzina. Pe toata durata incercarii scoaterii vechii conducte si atasarii celei noi se scurge benzina pe pardoseala serviceului, cum 3 mecanici stau sub masina se uita cum curge benzina si .... Era siguranta lor in joc . Autoturismul avea asigurare casco. Cum nu le trece prin cap sa puna unul cel putin un deget la stutiul rezervorului pe unde curgea benzina . Au preferat sa stea cu picioarele in baltoaca care s-a format sub masina in cele 30 min- 40 min. PROFESIONALISMUL TOYOTA .
o experienta proasta . cine nu ma crede ma poate contracta pe privat si va pot spune mai amanuntit .
rau toyota constanta rau . eu nu mai calc de buna voie pe acolo .
Comment