Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Este bun Castrol 10w-40 b4 diesel pt 1,4 d4d?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by SAR View Post
    Pai, foarte simplu. Am studiat MSDS-urile flagship-urilor lor. Adica 300V si 8100 X-Cess.
    Impresiile voastre sunt subiective. Aveti in attachment fisele MSDS de care fac vorbire.
    Uleiurile americane de care vorbesc sunt poliolesterice de grupa V,adica "ultimate" din punct de vedere al performantei.
    Nu prea inteleg de ce esti nervos.
    Daca sunt asa de bune uleiurile aste *americane*, de ce nu le folosesti tu ? Asteptam sa ne *luminezi din experienta personala , nu din scripte ...

    Comment


    • #17
      Niciunul dintre uleiurile numite de tine nu se folosesc pe motorizarile D-4d, deci nu ma pot pronunta. Eu unul am folosit Valvoline SynPower si a fost foarte bun pana au inceput sa-l fabrice in Bulgarica, acum am trecut pe Motul 8100 EcoClean+ si de asemenea este f bun. In viitor poate ca o sa trec la altul mai ok, dar momentan , nu pot fi de acord cu un user in primul lui post pe acest forum , sa afirme ca uleiul recomandat de Vali44 "MOTUL 5w 30 eco-nergy" este "un ulei mineral mediocru".
      Sper ca nu te-am suparat, ca departe de mine ideea asta si daca tot studiezi fisele MSDS ale uleiurilor, poate gasesti si date despre Eneos 5W-30 ca ne-ar fi de folos sa le postezi aici. Numai bine !

      Comment


      • #18
        nu pot fi de acord cu un user in primul lui post pe acest forum , sa afirme ca uleiul recomandat de Vali44 "MOTUL 5w 30 eco-nergy" este "un ulei mineral mediocru".
        De ce nu? Cat de deranjant poate fi adevarul?
        Ultilizatorii Toyota folosesc ulei 5w 30 care este altceva decat 5w-40.
        Acestea sunt "flagship"-urile Motul branduite "100% ester" si cele mai scumpe. Ca sa invatati sa deosebiti un ulei HC de unul autentic sintetic, urmariti pour point-ul. Veti avea surprize nenumarate.
        Daca sunt asa de bune uleiurile aste *americane*, de ce nu le folosesti tu ? Asteptam sa ne *luminezi din experienta personala , nu din scripte ...
        Inainte de "experienta personala", deloc relevanta, adica "se aude bine" sau "se accelereaza fain", exista "scriptele" care ne arata unde ne situam calitativ, cu uleiul respectiv. Nu? Cat despre "uleiurile aste americane", cum ai dedus ca nu le folosesc eu?
        Eu unul am folosit Valvoline SynPower si a fost foarte bun pana au inceput sa-l fabrice in Bulgarica, acum am trecut pe Motul 8100 EcoClean+ si de asemenea este f bun
        Cat de "bun"? Cu ce-ai comparat?
        Sper ca nu te-am suparat, ca departe de mine ideea asta si daca tot studiezi fisele MSDS ale uleiurilor, poate gasesti si date despre Eneos 5W-30 ca ne-ar fi de folos sa le postezi aici. Numai bine !
        Eneos nu are decat un sintetic autentic si anume 0W-20. Restul uleiurilor lor sunt HC.
        Nu mai public MSDS-uri pe aici ca se enerveaza lumea. Puteti sa nu ma credeti sau sa ma banati, eventual...
        Voi hotarati...
        Bafta maxima!
        Last edited by SAR; 03-09-2014, 19:56 PM.

        Comment


        • #19
          Probabil te referi la Redline, Mobil 1 si Amsoil. Redline 5w-40 are pour point la -45 grade iar flash point este de 250 grade. Dar are si un pret pe masura de aproape 100 lei/l. In zona in care locuiesc vremea nu este atat de vitrega sa am nevoie de un asemenea ulei.

          La Motul Eco Clean 5w-30 PP-ul este la -42 grade si FP-ul la 232 grade. Si costa 50 lei/l. Si la 10.000 km il schimb. Imi este suficient. Prefer sa tin uleiul 10.000 si sa schim si filtrul decat sa-l schimb la 20.000 Km.


          Daca se doreste mai mult exista Motul 8100 X-lite 0W-30 cu un PP de -54 grade si un FP de 232 grade. Dar costa 75 lei/l. (sau 65 daca iei la bidon de 5 litri).

          Pana la urma esti persoana cu userul iuliu m. de pe vw forum care starnea flame-uri pe forum sau doar un imitator? Noi acceptam puncte de vedere diferite daca aduci si argumente, nu doar critici.

          Comment


          • #20
            Salut,
            Nu ma refer decat la Red Line, din enumerarea ta. Si la Renewable Lubricants. Nu are vreun rost sa studiezi pour point-ul lui Red Line. Eu am indicat pour point-ul ca indicator general al performantei bazei unui ulei. Nicidecum nu am zis sa te muti la Miercurea Ciuc ca sa poti profita de performantele la temperaturi scazute ale uleiului din carterul motorului tau. Faptul ca iti este suficient Eco Clean 5W-30 de la Motul nu ne arata decat faptul ca nu ai folosit vreodata ceva mai bun. Nu am afirmat nicaieri ca crescand calitatea uleiului pe care-l folosesti ar trebui sa faci acelasi lucru si in aceeasi proportie si cu distanta parcursa cu acesta. Nu sunt lucruri corelate in vreo functie matematica.
            Motul X-Lite 0W-30 este intr-adevar unicul produs al companiei frantuzesti exclusiv sintetic insa full PAO(grupa IV) si nu esteric. Costa enorm intrucat Red Line are in Romania un pret de 69 RON/quart(0,946 l) si nu, asa cum eronat ai afirmat, de 100 RON/l. 75 RON/quart costa Renewable Lubricants, un ulei superior pana si lui Red Line, din aceeasi familie a poliolestericelor(POE) de grupa V, insa de origine exclusiv vegetala (HOBS). Niciunul dintre ele nu suporta vreo comparatie cu "bietul" X-Lite. Care , apropo, mai poate fi folosit(dac-ar fi sa respectam cu sfintenie normele afisate) doar in vreun "benzinar" Euro 3....
            Da, eu sunt iuliu m. de pe VWForum si de pe alte cateva forumuri monomarca. Nu inteleg preocuparea de ma "demasca" in loc sa se vada(si sa se exhibe chiar) o pofta de cunoastere constructiva, pentru lucruri noi si sustinute tehnic. Puteati sa imi folositi gratis know how-ul si expertiza pentru a afla cate ceva util intretinerii motoarelor masinilor voastre. In loc sa faceti asa si sa ma inconjurati cu o curiozitate condescendenta si politicoasa (cum am facut si eu, cel putin din punct de vedere al politetii))sunteti preocupati sa va "protejati" de o discutie aplicata printr-o intoleranta agresiva, specific romaneasca. Pe forumurile straine unde mai activez nu mi s-a intamplat niciodata chestia asta. Pe o buna parte dintre cele romanesti, insa, da. Exista un topic pe Softpedia unde atmosfera este "respirabila", insa. Va las placerea sa il descoperiti singuri daca veti dori asta. Aveti ce afla de acolo...Sunt si "colegi de-ai vostri" (cu doua Yaris-uri) care activeaza pe acel topic.
            Toti se plang de nivelul slab, cam "pana la genunchiul broastei", al tratarii acestei probleme pe forumul monomarca caruia ar fi trebuit sa ii apartina "de drept" fiecare dintre ei. Se pare ca ne este greu, noua "romanasilor" sa intelegem ca nu le stim pe toate (ceea ce ar fi si imposibil) si sa nu ne simtim atacati (precum si intr-o cumplita nesiguranta, as zice) atunci cand ni se demonstreaza argumentat temeinic, mai presus de orice indoiala, ca gresim.
            Eu nu mai raman cu voi. Nu cred ca e cazul sa imi pierd timpul, energia, nervii, etc. cu asta. Ma bucur ca am putut fi de folos cu ceva, chiar daca foarte putin.
            Ramaneti sanatosi si iubiti!
            A fost interesant sa va cunosc atata cat s-a petrecut chestia asta!
            Cu bine!
            Last edited by SAR; 03-11-2014, 03:23 AM.

            Comment


            • #21
              Cred ca ai inteles doar ce ai vrut. Noi am cerut recomandari si argumente nu doar critici. Suntem constienti ca Motul nu este numarul 1 dar este mai bun decat actualul Toyota. Cam toate marcile cunoscute de pe piata sunt uleiuri hidrocracate cu un pachet de aditivi care isi pierd proprietatile dupa un anumit numar de kilometri. Si sunt denumite sintetice. Inclusiv tu ai utilizat Motul o perioada de timp.

              Toti ne dorim uleiuri mai bune in motor. Dar furnizeaza si informatii concrete, inclusiv de unde putem lua Redline. Eu sunt dispus sa incerc dar nu la 95 lei/quart cat costa pe un site de la noi. Ai alta sursa in afara de Tudor de pe un alt forum?

              Comment


              • #22
                Si cum ai ajuns tu la concluzia asta? Suntem cativa care folosim Motul si este ... excelent (este mai silentios decat cu celelalte uleiuri, nu consuma intre schimburi, etc.)
                Ce ulei ne recomanzi tu ma rog, ala "american" ?
                Nu stiu daca userul SAR este acelasi cu userul iuliu m. de pe alt forum dar posteaza o informatie de acolo. Sau este un copycat.
                Daca sunt asa de bune uleiurile aste *americane*, de ce nu le folosesti tu ? Asteptam sa ne *luminezi din experienta personala , nu din scripte ...
                nu pot fi de acord cu un user in primul lui post pe acest forum , sa afirme ca uleiul recomandat de Vali44 "MOTUL 5w 30 eco-nergy" este "un ulei mineral mediocru".
                Pana la urma esti persoana cu userul iuliu m. de pe vw forum care starnea flame-uri pe forum sau doar un imitator?
                Am inteles "doar ce-am vrut"?!?!?!?
                Bine...
                Dupa cum observi, mi-am calcat deja promisiunea!
                Daca va intereseaza subiectul aveti suficiente surse sa va "culturalizati", ca sa zic asa...
                Hai, la revedere!

                Comment


                • #23
                  La revedere....

                  Comment


                  • #24
                    Stie cineva diferentele intre Mobil 1 ESP 5w30 cu capac galben si Mobil 1 ESP 5w30 cu capac verde? Am dat cautari, dar fara rezultat.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ruppetz View Post
                      Stie cineva diferentele intre Mobil 1 ESP 5w30 cu capac galben si Mobil 1 ESP 5w30 cu capac verde? Am dat cautari, dar fara rezultat.
                      Cred ca cel cu capac verde este pentru motoare cu DPF . sper sa nu ma insel , nu sunt sigur !

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc pentru raspuns.
                        Ati utilizat Texaco Havoline Energy 5w30? (intreb pentru Auris 1.4 d4d an 2008)

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by warutzu View Post
                          Va rog sa mi spuneti daca pot schimba uleiul la un yaris 1,4 d4d din 2002 cu castrol magnatec diesel 10w-40 b4
                          Multumesc
                          Da poti schimba cu mare incredere uleiul vechii cu castrol magnatec 10w-40 B4.
                          Nu vei avea nici o problema. Succes

                          Comment


                          • #28
                            Ai raspuns la un subiect care a fost deschis pe 09-10-2013, 10:48 AM
                            la yaris 1,4 d4d din 2002 conform manualului se pune doar ulei sintetic 5w/40 sau 5w30.. uleiul 10w-40 B4.indiferent de firma producatoare este semi sintetic
                            citeste mai departe ce au postat ceilalti colegi .... http://www.forumtoyota.ro/este-bun-castrol-t8821.html

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by BmwCraiova View Post
                              Da poti schimba cu mare incredere uleiul vechii cu castrol magnatec 10w-40 B4.
                              Nu vei avea nici o problema. Succes
                              "vechi"

                              Cum sa bagi asa un ulei cand cartea cere altceva? De dragul unor 50 de lei in plus distrugi motorul? Domnule cu BMW din Craiova, nu mai invata copiii la prostii!

                              Comment


                              • #30
                                uleiul 10w-40 B4.indiferent de firma producatoare este semi sintetic
                                Popular for medium and heavy-duty gasoline engines in light trucks

                                Renewable Lubricants manufactures high performance, environmentally friendly lubricants and greases that directly replace conventional petroleum products.

                                For use in both gasoline and diesel engines. Offers multi-functionality and wear protection. Ideal for applications where the extra protection of a higher-viscosity oil is desired. Excellent for motor homes and older vehicles, as well as many types of modern equipment and compatible with some motorcycles.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google