Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei 2T in motorina

    Folositi sau ati folosit ulei 2T in motorina? Daca da, care ar fii concluziile?

  • #2
    Uite-te la vecinii de forum loganclub.ro si acolo vei gasi dezbateri amanuntite pe tema asta. La d4d nu-s probleme de ungere, pompa de motorina functioneaza foarte bine, nu-s probleme cum sunt la pompele de pe logan euro 3.

    Comment


    • #3
      Recunosc ca la inceput am fost reticent cu privire la acest topic si implicit in privinta uleiului 2T in motorina. Dupa ce m-am dat pe mai multe forumuri (Logan si Mercedes) parca as vrea sa reinviem discutia aici. Concluziile pe care le-am tras ar fi ca cei care l-au folosit nu s-ar intoarce la motorina "curata". Cei care sunt contra sunt cei care nu au folosit si baga la inaintare probleme la catalizator si filtru de motorina. Nu am gasit topicuri din astea privind D4D-ul japonez.

      Pana la urma voi ce parere aveti? Folositi sau aveti cunostinte care folosesc ulei 2T? Pe mine recunosc ca m-ar bate gandul sa bag.

      Comment


      • #4
        Originally posted by stefangik View Post
        Recunosc ca la inceput am fost reticent cu privire la acest topic si implicit in privinta uleiului 2T in motorina. Dupa ce m-am dat pe mai multe forumuri (Logan si Mercedes) parca as vrea sa reinviem discutia aici. Concluziile pe care le-am tras ar fi ca cei care l-au folosit nu s-ar intoarce la motorina "curata". Cei care sunt contra sunt cei care nu au folosit si baga la inaintare probleme la catalizator si filtru de motorina. Nu am gasit topicuri din astea privind D4D-ul japonez.

        Pana la urma voi ce parere aveti? Folositi sau aveti cunostinte care folosesc ulei 2T? Pe mine recunosc ca m-ar bate gandul sa bag.
        Foloseste DOAR FILTRE DE MOTORINA TOYOTA si incearca sa nu mergi cu rezervorul sub 1/4 din capacitate cu conditia sa alimentezi de la statii cu analizor de calitate . Nu vei avea nici o problema ! In rest , drumuri bune si bani de motorina !
        Este blasfemie sa compari Toyota cu Logan ...

        Comment


        • #5
          Stiu care este diferenta intre marci pt ca am avut Logan si mi s-a luat. In schimb as compara cu Mercedes si acolo am vazut ca se poarta sa se bage ulei.

          Comment


          • #6
            Originally posted by stefangik View Post
            Stiu care este diferenta intre marci pt ca am avut Logan si mi s-a luat. In schimb as compara cu Mercedes si acolo am vazut ca se poarta sa se bage ulei.
            Am cateva cunostinte care au Mercedes destul de noi si nu am auzit asa ceva la ei . Gandeste-te la ce chinuri supun catalizatorul cei ce pun ulei in motorina ...
            Parerea mea este ca trebuie sa respecti ceea ce constructorul spune. Personal nu dau importanta *mecanicilor* de cartier care stiu ei ca asa trebuie dar nu-ti pot spune unde au citit asta ...

            Comment


            • #7
              Salut, masina mea Avensis d4d _1ad ftv 2007 euro 4 fara dpf
              Am gasit acest articol pe opel-scanner.ro
              "Zgomote atunci cand motorul este rece – Un fenomen deja cunoscut la injectia denso- motorul produce zgomote majore metalice doar cand este rece. Dupa ce se incalzeste, nu mai poti spune ca exista vreo problema. Acest defect reprezinta circa 95% din TOATE injectoarele testate si este de departe cauza principala a defectarii injectoarelor. Din experienta noastra, acest lucru este cauzat de pistonul principal din centrul injectorului. Acesta incepe sa se gripeze in alezajul sau, la fel ca un piston intr-un cilindru dar la scara mai mica. Problema este mai pronuntata cand motorul este rece si tolerantele sunt minime. Frecarea este atunci maxima iar injectorul ramane deschis pentru mai mult timp, inecand practic cilindrul respective cu motorina, putand duce la “topirea” lui. In acest caz, utilizarea unor piese de calitate este primordiala. In caz contrar, defectul reapare si pune in pericol siguranta motorului."

              Eu cred ca de vina este motorina, filtrele combustibil after market ,si apa din motorina care provoaca griparea. Oare uleiul 2t ar rezolva problema?
              In manualul utilizatorului, la motoarele 1ad ftv spune ca motorina trebuie sa aiba 500 ppm sau mai putin. Oare o fi greseala de traducere?. La 2ad ftv se cere max 50 ppm sulf.(cele cu DPF)
              Avand in vedere ca motorina actuala nu contine sulf sau contine dar max 10ppm cred ca de aici ni se trage tacaneala implicit uzura. In manual se face undeva observatia ca bataia motorului in sarcina mai ales cand acesta este rece, este normala. Ok, sunt de acord dar prea tare bate ca uneori (iarna) zici ca merg cu tractorul pe ogor.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google