Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Tacanit motor d4d 2.2

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tacanit motor d4d 2.2

    Salut,
    Motorul de pe masina mea (rav4 d4d 2.2 2007 71000 km) are un tacanit destul de persistent, in special cand este rece afara (sub 4-5 grade celsius). Acest tacanit nu dispare nici dupa ce se incalzeste motorul, iar in mers se manifesta la anumite turatii (de exemplu 2500 rpm). Daca trec de aceasta turatie tacanitul dispare. Vara se manifesta foarte rar, dar iarna il am aproape permanent. Inclin sa cred ca este vorba despre un injector defect. Cei de la service mi-au spus ca este normal, dar dupa aproape 3 ani imi dau si eu seama ca nu este asa.
    Va rog sa-mi spuneti daca aveti vreo idee despre ce ar putea fi.
    Multumesc mult.
    Aurel

  • #2
    Salut,

    am avut si eu aceasta problema (sau asemanator) la Avensis 2.2 ....tacanitul se auzea cel mai tare in tr 2, pana pe la 2400 rpm. In tara, am fost la Toyota Pipera si au schimbat un injector, dar dupa aproximativ 1 saptamana facea la fel. Am revenit si mi s-a spus ca este normal ....evident nu era normal. In fine...dupa ceva timp m-am mutat in Spania si am zis sa-mi incerc norocul si ...surpriza aveam 2 injectoare care nu functionau in parametri. Le-am spus baietilor din service ca s-a schimbat un injector etc etc si ...au facut ochii mari ...Pai cum un singur injector? In fine, au schimbat toate injectoarele ( pe garantie) si de atunci nu mai am probleme. Masina avea 9300 Km, iar acum a sarit de 50 mii....Sper sa fi fost de folos mesajul meu . Multa bafta.
    ________________________________
    Avensis 2.2 D-4D

    Comment


    • #3
      Eu zic ca mai intai sa-ti dai seama daca este un zgomot venit din functionarea unei piese (injector - cum spune bhp) sau daca nu cumva la o anumita turatie iti intra in rezonanta vreun plastic, cum ar fi capacul de protectie motor, cutia filtrului de aer motor samd.

      La Avensis diesel de ex., o chestie des intalnita este faptul ca intre 1400...1800 rot/min intra in rezonata cutia filtrului de aer, lucru care se rezolva destul de simplu prin lipirea unei garnituri de cauciuc sau a unui burete pe fundul cutiei, zgomotul pe care-l face fiind destul de urat.
      Avensis SW 2.0 D-4D & Celica 1,6L

      Comment


      • #4
        Am facut o greseala....era vorba de 1400 rpm si nu 2400 rpm.
        ________________________________
        Avensis 2.2 D-4D

        Comment


        • #5
          Am patit ceva asemanator rav 4-2,2d4d- 42000 km,dar numai la rece,un mecanic m-a sfatuit sa nu mai merg la 2000 de turatii ca se infunda injectoarele si catalizatorul.Acum dupa ce se incalzeste o tin intre 2500-3000 si zgomotul a disparut,motorul e mai silentios si parca trage mai bine.Se mai poate incerca si aditiv pentru injectoare iar daca nu-si revine dupa 40km trebuie mers la service.Mai mult nu ma pricep.

          Comment


          • #6
            multumesc mult tuturor

            Comment


            • #7
              Originally posted by doracapi View Post
              Am patit ceva asemanator rav 4-2,2d4d- 42000 km,dar numai la rece,un mecanic m-a sfatuit sa nu mai merg la 2000 de turatii ca se infunda injectoarele si catalizatorul.Acum dupa ce se incalzeste o tin intre 2500-3000 si zgomotul a disparut,motorul e mai silentios si parca trage mai bine.Se mai poate incerca si aditiv pentru injectoare iar daca nu-si revine dupa 40km trebuie mers la service.Mai mult nu ma pricep.
              As avea 2 comentarii aici:

              1) Sa mergi cu motorul la 2500-3000 ca sa nu ti se infunde catalizatorul e din cauza motorinei ceea ce mi se pare destul de aiurea. (e ca si cum ai merge cu un motor cu benzina la 4500-5000 rpm)
              2) Parca trage mai tare pt ca ECU se adapteaza la stilul de condus. (din pacate adaptarea asta se face destul de lent cel putin la 2.2 d4d)

              Comment


              • #8
                Originally posted by adimsr View Post
                As avea 2 comentarii aici:

                1) Sa mergi cu motorul la 2500-3000 ca sa nu ti se infunde catalizatorul e din cauza motorinei ceea ce mi se pare destul de aiurea. (e ca si cum ai merge cu un motor cu benzina la 4500-5000 rpm)
                2) Parca trage mai tare pt ca ECU se adapteaza la stilul de condus. (din pacate adaptarea asta se face destul de lent cel putin la 2.2 d4d)
                Din cate vad eu exista mai multe tipuri de zgomot asemanatoare unul care apare la rece si se mentine si la motorul cald la anumite turatii(din cauza defectarii injectoarelor) si altul care dispare la cald(datorat pompei de injectie care nu e defecta dar face acest zgomot la rece)? Eu am observat ca 2,2 d4d merge optim intre 2200-2600(drum fara panta),in manual cuplul max. 2000-3000.Deseori in trafic mergem si la 1200rot/min,rareori peste 3000,dar e bine sa stim cum sa turam motorul ca sa aiba viata cat mai lunga.Ce parere ai?

                Comment


                • #9
                  orice motor diesel are un tzacanit la un moment dat , ori la motor , ori in spatele volanului ) ... lasand gluma , cu carburantii de la noi si mediul in care se circula e si normal sa apara mici prb, dar care se pot remedia si fara mers la un service, depinde cat de grava e prb.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by zeus View Post
                    orice motor diesel are un tzacanit la un moment dat , ori la motor , ori in spatele volanului ) ... lasand gluma , cu carburantii de la noi si mediul in care se circula e si normal sa apara mici prb, dar care se pot remedia si fara mers la un service, depinde cat de grava e prb.
                    Acum am 62000 km si a aparut iar tacanitul atat cu motorul rece cat si la cald.Am observat ca zgomotul a aparut dupa ce am pus motorina mai putin aditivata Petrom,am observat si ca la ralanti mergea cu variatii de turatie.Am pus ulterior Mol Evo si zgomotul a disparut dupa 10 km si nu au mai fost probleme nici la ralanti,motorul devenind foarte silentios.Ulterior am pus OMV (cea mai scumpa) si a reaparut zgomotul.Am pus din nou Mol Evo si acum merge iar bine.Timp de 3 ani am pus numai motorina cea mai scumpa de la OMV fara sa am probleme,dar acum dupa ce mi s-a intamplat nu stiu ce sa mai zic de calitatea carburantilor de la noi.Sa fie oare un continut mai mare de biodiesel cauza functionarii inadecvate a motorului?In asemenea situatii e bine sa adaugam aditiv pentru curatat injectoare?

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am senzatia ca motorul este mai galagios in ultima perioada.Precizez ca are 65k si schimb uleiul la 8mii.Incerc sa conduc in asa fel incat sa fiu in cuplu si des ajung peste 3000rpm,dar merg destul de mult in oras.Oricum motorina straina nu se compara cu a noastra!!! vb din experienta.

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca motorul este mai zgomotos cand concentratia de biodiesel este mai mare de 7%,au gasit solutia ieftinirii,o fac mai buna.Bine ca nu e apa cum mai obisnuiesc unii pe la benzinarii mai mici cica se adauga 20 l apa la o cisterna si iese de un salariu pe luna.Oricum motorul facea asa de urat incat credeam ca sunt injectoarele si eram gata sa ma duc la service.Pot sa spun sigur ca era de la calitatea motorinei,deoarece acum functioneaza bine.

                        Comment


                        • #13
                          La noi motorina cea mai scumpa este ca motorina cea mai ieftina din strainatate................................

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mev View Post
                            Si eu am senzatia ca motorul este mai galagios in ultima perioada.Precizez ca are 65k si schimb uleiul la 8mii.Incerc sa conduc in asa fel incat sa fiu in cuplu si des ajung peste 3000rpm,dar merg destul de mult in oras.Oricum motorina straina nu se compara cu a noastra!!! vb din experienta.
                            Folosind motorina de la Rompetrol , motorul da senzatia ca tacane . Si eu am patit acest lucru si am trecut pe cea de la Petrom . Motor cu mers rotund , trage bine , porneste la prima cheie indiferent de temperatura exterioara . Si e de aceea ieftina ... cea ma ieftina ...

                            Comment


                            • #15
                              spre deosebire de rompetrol care vinde scump si prost, cu un shell fuel save turcesc ( 7.3 lei/l ) masina trage de rupe si consumul e mult mai mic decat cu cea rompetrol/petrom . 1-1.5 L/100 ( 2.2 D-cat ) in -. Motorul nu il auzi.
                              177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google