Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sa circulam in siguranta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa circulam in siguranta

    Nu cred ca ar strica sa fie un topic unde sa se dicute despre cum circulam ca sa nu primejduim viata noastra sau a altora. Chestii simple, unele de bun simt, utile mai ales acelora cu putina experienta in condus.

    de ex:
    -circulatia in afara localitatilor, desi pare greu de digerat de unii, este mult mai periculoasa decat circulatia in oras. Vitezele mult mai mari au consecinte dezastruoase in cazul unui accident.
    -depasirea este cea mai periculoasa manevra, nu depasiti decat daca este absolut necesar. Am vazut o gramada de turbati care te depasesc in tromba, ca in mai putin de 500 de m sa opreasca, sau sa vireze la stanga sau la dreapta.
    Conditii pentru a efectua depasirea: asigurare fatza /spate, viteza potrivita, rezerva de putere potrivita (sa nu te trezesti ca la mijlocul depasirii tre sa schimbi viteza), spatiu suficient (in fazta si lateral). Daca una din conditiile de mai sus nu este indeplinita, ar fi bine sa renunti la depasire.
    -faruri aprinse ziua: circulati cu farurile aprinse ziua, nu pentru a vedea voi, ci pentru a fi vazuti. Am vazut pe undeva pe forum, ca cineva zicea ca creste consumul. asa o fi, dar o masina cu farurile aprinse este vizibila de la o distanta mult mai mare decat una cu farurile stinse. Plus ca pe drumuri nationale, este obligatoriu (parca 2 puncte penalizare daca nu se respecta regula asta)

    va urma daca cineva va considera necesar un astfel de topic...

  • #2
    Ai mare dreptate,sper sa citeasca ce ai scris si frustratii cu Loganu-ri care cred ca odata cu masina si-au cumparat si sosea,si daca nu reusesc sa te depaseasca in afara localitatii,vin in localitate,calcand gastele de pe sosea,te depasesc cu 110kmh si ranjesc prosteste in urlet de manele...
    Restul discutiei pe care incerci sa o initiezi,tine de cata scoala a facut fiecare participant la trafic.Nu ne ramane decat sa ne adaptam conditiilor de trafic si ,nu in ultimul rand,situatiilor pe care le intalnim dand dovada de calm si toleranta.

    Comment


    • #3
      Topicul este foarte necesar .....

      numai ca ...vreau sa subliniez faptul ca Vali44 nu a mentionat si categoria de "soferi" posesori de BMW<VW<MERCEDES<AUDI<(apropo si aici exista exceptii, dar marea majoritate de posesori de lanturi de bicicleta (de aur foarte groase) la gat nu fac cinste acestor exceptii) si alte masini "jmekere"....care au 4 clase si conduc pe tarlaua lu' mama lor .....fara a se gandi la prioritati, distante,viteza si alte "prostii"...eu zic mai degraba ca cei cu Logan sunt mai putin periculosi (asta din punct de vedere al prostiei la volan.......... plus ca sunt fost posesor de Logan DCI )...
      Apropo de muzica ...lasa ca nici cu cei cu masini bune nu mi-e rusine ....

      Chiar legat de chestia cu muzica am un vecin care se crede jmeker daca asculta manele la 2-3 noaptea cand trece pe strada cu manelele la maxim in porcaria lui de suv korean desi nu e nici dracu sa-l asculte.....de alte masini nu are rost sa spun.....
      Last edited by Mushu; 07-15-2008, 17:18 PM.
      Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

      Comment


      • #4
        Mushu,nu vreau sa te supar dar nu am amintit de SMECHERII cu masini nemtesti si clase cat trenul datorita faptului ca pe ei ii lasi sa treaca,si ,duca-se...dar ce te faci cu taranii care au un Logan de 1.4,au un cercel in ureche,conduc cu geamul lasat si cotul stang iesit din masina,si in urlete de Guta tin cu tot dinadinsul sa te depaseasca.Ma uimeste si,in acelasi timp ma scarbeste,aceasta atitudine de atot-puternici fara nici un fundament.Vreau sa-ti spun ca nu m-am nascut in Toyota si anterior acesteia am avut,ca orice roman de rand,o Dacie si apoi un Cielo.Nu am ridicat,daca pot spune asa,pretentii de VOINIC pe drum stiind care este locul meu in trafic si asta de-a lungul a 5 ani de naveta Deveselu-Bacau.Nici acum nu sunt un DUR al soselei dar nici nu pot sa inghit prostia ridicata la rang de nesimtire.Nu am nimic cu nimeni,fiecare are masina pe care si-o poate permite insa si modest si fudul e prea de tot!

        Comment


        • #5
          Revenind la subiect

          Va aduc aminte ca despre enervari in trafic exista un thread:


          Ce am vrut sa fac cu thread-ul curent a fost sa incerc cumva, prin prezentarea unor chestii care tin de condus, ca cine a citit sa-si mai aduca aminte cand este in trafic ca nu este singur pe lume, ca e resposabil de viata lui si a celorlalti, la fel ca si de nervii lui si ai celorlalti.

          Comment


          • #6
            Politetea rutiera

            e un lucru care nu prea se invata la scoala de soferi, ci mai degraba tine de educatia fiecaruia. Desigur, poate fi cultivata, adica daca pana acuma iti propteai mana in claxon o jumate de minut in spatele unui incepator caruia i s-a oprit motorul, nimic nu te impiedica sa fii un om mai bun, si sa ai putintica rabdare.

            Cateva lucruri care tin de politetea rutiera:
            -daca cineva de pe alta banda semnalizeaza ca vrea sa intre in fatza ta, lasa-l sa intre, ce mai conteaza 5 m in ritmul de melc in care inainteaza traficul.
            -in intersectii nesemaforizate, in conditii de trafic bara la bara, chiar daca ai prioritate, aplica regula fermoarului, si lasa sa intre in fata ta o masina de pe drumul fara prioritate
            -nu alerga pietonii pe trecerea de pietoni, si nici nu claxona masinile oprite pentru a da prioritate. Claxonand te enervezi pe tine insuti si pe cei din juru tau.
            -nu bloca intersectia, vrand cu tot dinadinsul sa treci pentru ca tu ai verde si ajungi cu 2 m mai incolo, in plina intersectie, blocandu-i pe cei care vin din lateral.
            -nu conduce uitandu-te doar la masina din fata ta. Fii atent, vezi ce se intampla in fata.
            -fii politicos cu cei ce respecta regulile, dar ai o atitudine ferma fata de cei care le incalca (de ex, depaseste toata coloana de la semafor pe linia de tramvai, dupa care vrea sa-ti intre in fatza din cauza tranvaiului oprit in statie. Fii sigur ca daca 20 de soferi nu-l lasa pe inganfatul ce se crede mai destept ca cei 20 pe care i-a depasit, data viitoare se va gandi de doua ori inainte sa mai depaseasca coloana)


            cu siguranta mai sunt si altele, aici am prezentat doar cateva...

            Gandeste-te ca oricat de tare ai intarziat, poate daca ajungi inainte sa se termine ai ajuns in timp, si mai cu seama, ce insemnatate va avea pentru tine saptamana viitoare faptul ca azi ai intarziat 5-10 min.

            Comment


            • #7
              Nu subestimati lichidul de parbriz! Un parbriz curat, mai ales noaptea, iti salveaza viata. Am mers cu multi care aveau geamul murdar si nu aveau lichid, nu din intamplare, ci sa nu mai dea banii si pe ala.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google